Cantina Verde

Un local deosebit care m-a impresionat. Cantina Verde (nu mai, nu ma platesc) se afla intr-o insiruire de vreo opt localuri, unul dupa altul. Si e aproape zid in zid cu Verdi. Parerea mea e ca ii da clasa.

Asa, de deschidere, mi-a placut transparenta localului, nu e ieftin, chit ca e „dupa blocurile gri”. Dar au meniul cu preturile afisate atat in poarta cat si pe site. Corect? Corect.

Cum la „italienisme” am piticii la mine, m-am dus cu o curiozitate mai mare decat au altii al purtator. localul este peste limita decentului, adica fara a fi lux e decorat cu mult bun gust si mult bun simt. Fireste, tura unu, inainte de a manca, la buda. Nota 10 din 10.

Vitrina de vinuri promitatoare.

Nu ni s-a oferit de la inceput lista de vinuri, am cerut-o, acum e si vina mea, ma duc la inspectie cu tricou cu Sponge Bob (eu, ca jumatatea mea avea cu ceva din Amsterdam). Gasiti pe site si vinurile si preturile lor, dar ajung si acolo, pana ne-am benoclat in meniu am luat o bere in deschidere.

Si am negociat antipasti (eu vreau din aia eu din ailalta, burrata nu mai era, iaca la ce am ajuns).

Pepata di cozze (25 de lei) excelenta.

Tartar de somon (25 de lei), deja combinat cu una alta, excelent.

„Elice” proaspete marinate. Nu stiu cat au fost de marinate „in casa” si e neinteresant, bestiale. Bai si am vrut sa iau si la pachet si am uitat ca ne-am intins, belea de bune. 30 de lei.

Salata cu somon, 35 de lei, am gustat numai somonul. Bun de tot.

Intre timp am trecut de la berea de deschidere la vin. Si la lista de vinuri. Preturi intre 35 si 120 de lei sticla (ni s-a recomandat si la pahar, deh, tricou cu sponge bob, tricoul meu de hora 😀 )

Am luat Casalese, era cel mai ieftin, dar nu de aia, nu mai bausem, alea nordice le mai incercasem, bune si seci. Iaca sa vedem cum e si aista. Bun nene, avea o cadere ep esofag in vale. Si cu racit la gheata si tot ce trebuie. Buba … bubele le las la final.

Inca o chestie misto, zece modele de uleiuri de masline aromate pe masa si rasnita de piper, vorba lui Pastorel, la cat investesti intr-o carciuma, cat de greu e nene sa dai pe o rasnita de piper? Ca piperul proaspat rasnit e altceva.

Aici iar punct pentru Cantina Verde. Brava lor.

A, da, au si parcare proprie, iara bonus.

Trecem la felul doi (si o sa radeti la final de ce minusuri am gasit carciumii). Patru branze, mare branza, o sa ziceti, ei bine, au fost cred ca cele mai bune pe care le-am mancat intr-un local. 28 de lei.

Firescul muschi cu gorgonzola, de altfel, cum zice si Silvia, inventie americano-italiana care a prins de minune pe continent. Trecand peste asta, superb sosul si perfect facuta carnea, dupa gustul meu. 49 de lei.

Straccetti de porcule lui. Sos, bestial, ceva cu ierburi, fraged. Si cu ceva cartofi trasi la tigaie alaturi, nu mi-a tremurat mana, am facut poza asa din zbor. 25 de lei.

Si a mai fost si o pizza allo scoglio, 35 de lei, aici nu am decat sa las imaginea sa vorbeasca.

Special pentru bunul meu prieten Gio, mai nene, aveau niste scoici, nu ca alea de la PSG, mai mari :)))))

Ni ca dupa ce se mai depozitara draciile, am luat si desert, fireste ca tiramisu si dulcele casei, na. Ni s-a spus ca e pannacotta, era mai mult o zuppa inglese sau ceva asemenea, blat insiropat cu alcool, o crema cu fructe confiate, bune ambele. Oricum la deserturi nu ma pricep.

Si ultima strigare, vorba maica-mii, ceva de „digerit” :))))

Foarte fain amenajata curtea, acum deja se lasase seara, pozam si noi cand vine caldura mai in amanunt, nu stiu ce is astia, mie mi se parura bambusi.

Asa, concluzia finala, nota mare, pana nu termin tot meniul nu ma las. Scump dar pe merit, am transmis complimente bucatarului.

Minusuri (cred ca gasesc si la ElBulli): chelnerita noua care nu stia de nici unele, dar a fost ajutata. Nu mai aveau Burrata :((((. Catalogare dupa tricou, nu e nimic, sunt consolat de mic, eu as fi adus lista de vinuri din start.

Si putin prea sacaiala, adica nu lasam bine furculita jos ca se ofereau mai multi sa imi ia farfuria. Las-o bre la locu’ ei ca sta bine. Si, acum o sa ma injure mancaciosii de meserie, nitelus cam mari portiile dupa parerea mea. Eu le-as lasa la acelas pret dar le-as face putin mai mici.

Atat am avut de carcotit, deci per total, nota 9,95. O sa ne mai vada la lentila de contact.

hard roc aleluia

13 gânduri despre &8222;Cantina Verde&8221;

  1. Acuma sa carcotesc un pic si eu 😀 .Imi place piperata de midii (impepata di cozze), imi place somonu tartar, iar elicele mi se par minunat prezentate, o sa fur ideea. Salata de somon clar ca e buna, ca n-are ce sa fie rau la ea, insa mi se pare exagerat de scumpa. Trebbiano e si aici mai ieftinel, asa, pastele arata cum trebuie sa arate. HUO! pentru eternul sos gorgonzola peste carne, inventie amer-europeana, dupa o impresie italiana, mai degraba, dar se pare ca in Romania de azi e foarte de fitze sa mananci penis (peNe, ca pastele sunt peNNe) cu ragù, sau cu patru branze, sau cu ce o fi si orice carne cu sos gorgonzolla, musai sa mai punem un L ca sa sune mai italic. Straccetti arata bestial, iar pizza cu fructe de mare arata intr-un maaare fel. Nu cred sa fi vazut pana acum o pizza cu bidiganii de mare care sa arate asa, dar midiile cele mai tot la PSG sunt :))La dulciuri nu ma bag, ca ma amestec, cam subtirele amandoua.
    In concluzie: e scumpa Pivnita Verde chiar si pentru Italia, aberant pretul de 49 lei la gorgo-carnea aia, oricat ar fi fost de perfecta, in contrast cu pretul pizzei cu goange, care mi se pare rezonabil.

  2. Dap, comentarii rezon si stii de ce ai rezon? Ca asta se cere. Adica am nenumarati amici (nu mai spun de jumatatea mea aia rea) care aproape invariabil cer chestia cu sos gorgo.

    Nu e rea si vaac e scumpa peste tot si la carciumi romanesti.

    Oricum tragand linie si exceptand niste minusuri rezonabile e una din cele mai apropiate de mama Italie de pana acum.

  3. mie de sosu de gorgo si de sosu de piper verde in Romania mi-e frica de cand am vazut cutiile cu semiprefabricatu la metro 😀 :D. deci nu mai comand asa ceva, ca am indoieli ca face cineva sos pe bune 😀 :D. parerea mea! apoi, huo pentru faza cu uitatu la tricou. ce metoda de evaluare a clientului e asta?! muama, deja aci am vazut tricolor in fara ochilor! in rest, daca te-ai simtit bine, atunci super fain!

  4. Sincer, cred ca erau pe bune sosurile, ca am degajat cu interes prin toate. Mancarea a fost foarte buna, ma rog, am o problema cu ceva dar pana nu reverific nu ma exprim.

    Faza cu tricourile au patit-o tare doi amici (stiu ca am mai scris undeva). Au vrut sa intre la Aquarium, crasma de fotbalisti celebra pe vremuri, vara, 40 de grade, in bermude. Si cica dom’le ne pare rau dar aici e tinuta obligatorie.

    Unul din prieteni cica (crajma plina de fotbalisti, ovcors in bermude): pai si aia de la masa au bermude. La care chelnerul: da, dar ale lor sunt Hugo Boss.

    Nuj daca e de ras sau de plans =)) io am ras cand am auzit.

    Oricum per total e faina locatia, buna mancarea, chiar da clasa multora, am si transmis complimente bucatarului, o sa mai mergem.

  5. Pingback: Fantasie impromptu « Aphextwinz's Blog
  6. Gusturile nu se discuta.Am fost cu cativa prieteni la pranz , ce manca unul nu manca altul si tot asa, dar fiecare a fost multumit de ce-a comandat.La peste sunt tari de tot.Preturile……sunt chiar ok.

  7. Pingback: Meniu de criza vacantei care va veni « Aphextwinz's Blog
  8. Pingback: Retete de mancare cand in fund ne doare « Aphextwinz's Blog
  9. Pingback: Chestii misto la Cantina Verde « Aphextwinz's Blog
  10. Am vrut doar sa-ti spun ca ai dat 300-400 de lei pe o masa.Adica o pensie de veteran de razboi.Baietzel de bani gata…

  11. Domnule Nedelcu, doua chestiuni, nu ma cunoasteti sa stiti ce lungime are baietimea mea, doi la mana, daca faceati puscarie politica aveati mai mult la pensie, deh, nu toti „”are”” noroc de un Aiud, o sarma, o caracatita.

    Alina, sunt babane preturile, dar o data pe an, merge. Prietenului domn afaf i-a placut 😀

  12. Pingback: Xanadu « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu