Bucati de pui in aluat

Am incercat sa postez de pe telefon, calculatorul da sa decedeze, vezi sa nu reusesc, eu si tehnologia … asa ca sper sa reusesc sa urc postarea cu ce poze am salvat de pe unde am reusit.

Reteta asta e misto, mie mi-a iesit cam sarata dar oricum e permisiva, o sa va zic si alternative la ce am facut eu. Bun.

Am facut o saramura ca in emisiunile lui Guy, cu sare si zahar plus multe ierburi aromate, uscate, am dat in clocot si am blansat bucatile de pui.

Le-am lasat sa fiarba o vreme, aici depinde, daca vreti sa le tineti mai putin la prajit, fierbeti mai mult, daca nu, nu. Le-am lasat sa se raceasca in zeama, le-am scurs apoi le-am dat prin faina condimentata.

De aici iar depinde de fiecare, le prajiti pur si simplu, le faceti pane clasic, cu ou si pesmet sau faceti ca mine, aluat de bere. Am dat asadar bucatile prin aluat de bere si le-am prajit la foc mic. Am mai facut o chestie, am facut si uleiul mai aromat, am pus in cel de floarea soarelui si niste ulei de susan si un cub de unt.

Fript, scurs, aia e. Prefer aluatul de bere nu doar pentru gust ci si pentru ca nu absoarbe ulei aproape deloc.

Faza misto e ca mi-a ramas cam mult aluat, mi-a fost mila de el, aveam si o bucata de telemea care ma cam incurca asa ca am zdrobit-o in aluat si am facut gogosele cu lingura, bine am facut.

Mi-am amintit ca imi place telemeaua cu dulceata. Si ca papanasii au smantana. Si am facut o combinatie mica, nu mai fac, prea belea si nu mai incap pe usa in curand.

Cum ziceam am mai salvat cateva poze, poate mai gasesc sa mai trag o postare cu poze diverse ca sunt in urma, na, doua luni de medical, doua saptamani concediu normal, m-am puturosit.

In cazul in care va era dor, in ultima poza e cateaua, lectie de dresaj, ea ma dreseaza pe mine, fireste.

Un gând despre &8222;Bucati de pui in aluat&8221;

Lasă un comentariu