Supa de pilaf de pasare cu urzici

Nu am avut alta idee de nume, sa traiti.

Arata cam ca la tara, nu? Buna. Ideea mi-a venit de la „zupele” italiene, mai dese. Pe urma nu puteam renunta la bulanul ala de pasare de curte, l-am fiert de am scos trei zemuri din el asa ca obstescul sfarsit si l-a dat in final in treaba asta. Si bonus, am primit un lighean de urzici, curatate si spalate.

Cum datorita unor probleme am facut pe bucati mancarea, nu am poze cu ingredientele, dar vi le zic.

Asadar am fiert piciorul de pasare cu telina, morcov si ceapa (si verde si ne). Cand a fost gata supa am zdrobit legumele in ea, am pus suc de rosii si urzicile asa, intregi, bine curatate, fireste.

Dupa ce s-au inmuiat am pus orezul si am lasat cu capac, sa se faca. Nu am condimentat decat cu sare si piper. Si se simte fiecare gust distinct, e exact ce aveam chef.

E urata? Cam e. E buna? Grozav. Mai ales ca pe langa urzici am scapat si niste stevie si untisor. hard roc aleluia

2 gânduri despre &8222;Supa de pilaf de pasare cu urzici&8221;

  1. Pingback: Pilaf la kukta (in cateva minute) « Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Dovleac rau in mlastina verde (adica, piure de urzici cu ou) « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu