Gustări

Duminică, urât afară, lapoviţă, ninsoare, program lejer, distracţie în bucătărie.

Măi da’ ce m-a enervat pârlitul de soare, cum dădeam să trag o poză cum pac, după nori.

Aşadar iacă ce am avut pe acolo. Salată de fructe de mare (v-am zis de ea mai zilele trecute, diverse chestii marinate şi acoperite cu ulei de măsline). Tortelonni prăjiţi cu smântâna (la unele din ele o să revin).

Cartof prăjit umplut cu brânză cu mucegai şi salată de ouă cu tarhon (pun separat reţeta, e nemaipomenită).

Tobă de casă cu sfeclă şi măsline murate şi plăcintă cu brânză cu praz fript.

Salata de fructe de mare am stropit-o cu niţel Tabasco şi cam astea au fost, vorba prietenilor, porţii de păpuşi.

Ideea de paste prăjite mi-a venit întâi dintr-un număr din Subito Pronto, apoi de la pacheţelele de primăvară, nu e tot aluat prăjit? Trebuie să meargă. I-am prăjit în baie de ulei la foc mic.

În acelaşi ulei şi în acelaşi timp cu prazul, le-am scurs împreună şi am decis, după ce am gustat unul, că merge pusă alături puţină smântâna şi ceapă verde. Tortelloni ăştia fiind cu urdă şi spanac, numai bine au mers.

Am uitat să spun că am pus alături şi alune, ca să schimbe gustul între feluri, să nu se treacă de la fructe de mare (de exemplu) la plăcintă cu brânză, hard roc aleluia.

5 gânduri despre &8222;Gustări&8221;

  1. mvai, gourmet nu alta ;). buna ideea cu torteloni aia prajiti, maine fac si eu, sper sa nu fie prea crocanti 😐

  2. avand in vedere ca am cunostinta de marimea borcanului de iaurt de la mega (tre’ sa recunosc ca sunt dragute; ma indur greu sa le arunc, dar in lipsa de capac potrivit doar strang cioabe), portiile ale sunt de papusi barbie la cura de slabire. borcanasu’ ala parca e borcanu’ de 10 kile pt castraveti intre farfurii normale-mici. 🙂

  3. Pingback: Tortellini – de la greseala la idee « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu