Papricas cu pui, masline si galusti

Am sa pun reteta in doua variante, asa, simpla si apoi in alt post „reality show” ca sa ne simtem bine.

Avem nevoie de carne de pui, vin (eu am folosit roze demisec), ceapa, usturoi, masline, pasta de tomate, galusti (am gacut galusti din aluatul de gnocchi, fierte separat).

Se prajeste puiul, nu puneti mult ulei ca lasa si el ce are de abandonat ca materie grasa (moama ce am scos-o), apoi se adauga ceapa taiata mare. Sau mica, depinde cum va place.

Se adauga putina sare (o sa urmeze si maslinele, da?) si vinul, cate putin, tot odata, cam tot aia e. Si se lasa pana se formeaza un sos in care stiu eu ca o anume Mirela 😀 ar baga un coltuc de paine.

Pasta de rosii (sau ce rosii vreti voi) se mixeaza cu usturoiul si iutica, daca vreti. Puiul meu a avut si cimbru si boia, asta o sa vedeti in postul urmator, puneti daca vreti si cat vreti (desi fiind papricas se cam cere paprika).

Se pun maslinele, o foaie de dafin si sucul de rosii condimentat, cat mai aproape de final, carnea deja sa fie facuta.

Se pun si galustile si se mai lasa cateva clocote.

Daca prin absurd o incercati si folositi, ca mine, pui grasun, mancarea iese grasa, merge de rupe, daca sunteti la vreun regim, puteti face cu piept de pui, treaba voastra.

Sigur ca puteti presara verdeata „in ploaie” sau pune smantana (la cat e de corpolenta haleala eu nu vad de ce, dar ma rog), eu cred ca nu ii mai trebuie nimic decat un (mama ce ma bate Costachel) un sprit din Dry Rieslig de Jidvei.

Inca nu mi-au ridicat aia statuie, nu e corect, hard roc aleluia.

3 gânduri despre &8222;Papricas cu pui, masline si galusti&8221;

  1. Pingback: Papricas cu pui, masline si galusti – fata adevarata a retetei « Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Vinul si cancerul | Catadoc.com
  3. Pingback: Papricas de pui cu ciuperci si galusti cu branza | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu