Carnati speciali cu picioci rantaliti

Nu e nici o reteta, piciocii rantaliti i-am mai amintit de cateva ori. Carnatii insa …

V-am zis ca am primit de la vecinul meu niste carnati extrem de proaspeti, i-am degustat atunci, abia facuti. Din carne de vanat si anume mistret, iepure si „capra” (ciuta mai exact) plus condimente si slanina. Oricata slana le-o fi pus tot sunt de regim, nu au lasat grasime, miros superb, i-am lasat cateva zile la zvantat.

E de aici e cam clar, am fript carnatii, nu au lasat multa grasime, in ce a ramas am rantalit piciocii cu ceapa pe care am pus-o inainte, apoi ceva boia, sare, gata, nu e mare inginerie.

Inginerie este finalul, in simplitatea ei, cu castraveti in saramura, cu gogosari in otet si miere, combinatia e geniala. Ca idee, nu, nu sunt deloc, deloc, deloc de acord cu vanatoarea, carnatii i-am primit, animalele erau deja sacrificate, asta e. Nu-s vegetariana, asa ca a fost primit, hard roc aleluia.

Site Copii

5 gânduri despre &8222;Carnati speciali cu picioci rantaliti&8221;

  1. chiar ma apuca invidia pe vecinu’ ca „arunca” cu bunatati de-astea

    dar vecinu’ o fost prevazator, io ma duc acu sa vinez o bucata de pulpa de vaca sa asamblez cirnatz de animal domestic

    si nu ti-o lasat grasime in tigaie ca a fost slanina de calitate, adica aia de nu se topeste sa-ti iasa cirnatzii uscati

    sa fii sanatoasa sa mai arati cirnati, pe vecin nu-l vrem numa cirnatzii lui

  2. Pingback: Mic dejun de sambata « Aphextwinz's Blog
  3. Pingback: Colectia de carnati « Aphextwinz's Blog
  4. Vai ce mult imi place, as manca zilnic asa ceva, de fapt cartofii cu carne sunt mancarea cea mai buna 😀 din lume :D. Imi plac pozele tale, asa pofta mi se face cand le privesc, de asemenea imi plac mult vasele tale, farfuriile, cateii, totul imi place de fapt :P.
    Iti ies pozele foarte frumos sa stii.

Lasă un comentariu