Sandwich semafor

De cand e la moda culinareala dau zilnic peste redescoperiri miraculoase ale, vorba aia, gaurii din macaroana, adica vad nenumarate retete care au fost de o gramada de vreme pe Culinar, ca sa nu mai spun de alte forumuri, inclusiv unele care au decedat. E posibil sa fie o coincidenta, nu stiu ce sa zic, dar asa una dupa alta si de la o zi la alta?

Azi am regasit reteta de chifle umplute pe mai multe plaiuri. Neimportant, mi-am amintit de alta si am zis sa o bag aici.

Ingredientele se asorteaza cat de cat sa se potriveasca (se pot pune si trei creme de branza colorate diferit, de exemplu). Eu am facut cu rosie, cascaval si ceapa.

Mai avem nevoie de paine toast si de unt sau ceva de uns in cazul in care nu folosim creme de branza. In felia injumatatita se fac trei gauri, eu am folosit o chestie de la chiuveta care s-a potrivit perfect.

Se unge felia negaurita, se distribuie ingredientele care imita culoarea semaforului.

Se suprapun feliile si gata.

hard roc aleluia

Ultima zacusca, prima zapada

Am tot zis ca o refac, nu apucai, decat azi. Reteta e aceeasi ca aici, zacusca de dovleac.

Cum spuneam aceeasi treaba, am pus in plus doua foi de dafin si a fost mai mult dovleac si ardei copt decat ceapa, plus ca am lasat-o sa se coaca mai bine si sa se rumeneasca la cuptor, iar ardeii i-am tait direct din congelator.

In afara de ce am pus in borcane, am pastrat si proaspata cu ulei mai mult sa intingem paine in el, pai ce.

In rest, a-nceput de ieri sa cada cate un fulg …

… si n-a mai stat.

Pentru cei sositi mai tarziu, am re-fotografiat pancarda din pomul de langa magazinul lui Eugen.

hard roc aleluia