Salată de ouă cu tarhon

Ideea e de pe site-ul gastronomy.

Am folosit două ouă, tarhon din oţet (în original nu spunea de asta dar adăuga oţet, aşa ca am folosit direct tarhon în oţet), puţină ceapă verde, un rest de maioneză (ea e galbenă, dar na), sare şi piper.

E, de aici cred că e clar, ouăle fierte şi tocate le-am amestecat cu restul chestiunilor în vigoare, tarhonul şi ceapa le-am tăiat foarte mărunt. Şi mi s-a părut amuzant să pun salata în borcănel de iaurt, de la Mega, aşa ca dacă a rămas ceva spaţiu liber am făcut şi o scufie de salată de sfeclă roşie. Şi merge, merge de rupe.

Aşa că borcănelul a şezut moţ între îmbucăturile de la micul dejun întârziat de mai avea puţin şi devenea cină.

Mi-a ieşit din greşeală şi o poză cu reflexie în geam, cum fugăream eu soarele şi el nu stătea, nenorocitul, face mişto de lume, hard roc aleluia.

Lasă un comentariu