Clatite cu carne si cascaval

S-a anuntat prietenul meu zis si draga alineeeeeeeeeeee in vizita. Vizita de clatite. Dulceturile de la el venisera in vizita mai din timp, ramasese numai sa fac si clatitele. M-am gandit, m-am sucit, mai, nu i-o lua pe asti oameni cu lesin de la atata dulce? Daca tot pun mana sa fac palestile, ia sa fac si cateva cu umplutura sarata, aperitive, deh. Zis si facut.

Am inabusit nitica ceapa …

… am adaugat carne tocata si condimente (am pus din plin piper si iutici) si am lasat sa se inabuse totul pana nu a mai fost zeama.

In compozitia rece am amestecat cascaval ras si am lasat totul in pace.

Clatitele le-am facut pe ele toate multe care este cu faina, sare, lapte si nitica bere rece.

Cand s-au anuntat vizitatorii am umplut clatitele, putina compozitie de carne si cascaval ramasa am amestecat-o cu ou batut, smantana, sare si piper si am turnat-o in vas si am mai ras si ceva cascaval extra.

Si apai am lasat la cuptor si alta poza nu am ca s-a servit fiecare dupa chef si care a vrut a pus si smantana peste.

Si la final desertul tot fara fitze, care a vrut si-a pus ce a vrut in clatitele prezente in plan indepartat. Adica nu ce a vrut, ca nu era decat dulceata de cirese, visine si caise si miere de zmeura.

hard roc aleluia

4 gânduri despre &8222;Clatite cu carne si cascaval&8221;

  1. Pingback: 2010 in review « Aphextwinz's Blog
  2. Hallo,
    Fiind restantiera mi-am facut timp si incerc cu harnicie sa ajung la zi! 🙂 Haaa, si ce gasesc ?!!!! Dire Strait + Eric Clapton, scumpul de el 🙂 Asa ca nu m-am mai putut abtine de la comentarii.
    Sa traiesti si sa infloresti 🙂
    Am vazut si pasarile adica si pe dl Napoleon. Am sentimentul ca a parasit-o pe Mozzi :((
    Merg mai departe cu cititul, cand nu mai pot las un semn de „carte”. Pacat ca nu te-am descoperit mai repede, insa cum eu nu prea sant cu blogurile…cum era sa te…ca singurul blog unde mai scriu este a lui Radu Popovici. Intamplaarea domnule.

    O zi faina

  3. Nici eu nu prea le stiu cu blogareala, pt mine e mai mult un jurnal ca sa imi amintesc eu anumite chestii. Te tzuk si eu si zi faina.

  4. Pingback: Ziua internationala a clatitelor | Aphex

Lasă un comentariu