Supa de scoici de vis

Fara caterinca de vis, in sensul ca am visat reteta si nu, nu ca retetele redescoperite de care radeam ieri, cred ca efectiv a lucrat subconstientul cu ce aveam prin casa. Deci nu e ceva nemaivazut, ba chiar tinde a clasic, important e ca e bun, daca se numeste in vreun fel anume, bagati aici, daca a mai facut cineva, e pura coincidenta, oricum combinatia de scoici cu vin, ceapa si usturoi nu e ceva nemaivazut.

Slide1

Sa vedem ce aveam in batatura: midii (deja oparite si grijite pe mine, ce a ramas de la zeama de peste, le-am congelat natur, asa), un borcan de vongole, crema gulas (merge si pasta de rosii, suc, rosii, iutzica dupa plac), ceapa, usturoi, vin alb sec, patrunjel si supa (eu am luat din cea de pui cu legume facuta ieri).

Slide2

De aici, simplu ca buna ziua, am calit (sticlit, nu fasolile) ceapa, am stins cu vin.

Slide3

Am adaugat pasta de gulas (si nitel bulion sa ii dea culoare mai intensa) si am mai dat doua clocu\ote.

Slide4

Am adaugat scoicile, usturoiul, patrunjelul, am amestecat de cateva ori (sare nu e nevoie sa puneti, ca au si vongolele si sucul lasat de scoici, zic si eu).

Slide5

Am pus si supa si am mai dat cateva clocote rapid (steaua, dinamo).

Slide6

Si gata. Intre timp am prajit si putina paine, ura si la gara.

Slide7

Parerea mea … bestiala, in simplitatea ei, dar sigur ati mancat macar odata ceva asemanator.

Slide8

Apropos de plantele din geam pe care vi le aratasem cu cateva zile in urma, trandafirii nu vor supravietui sigur, asta e ultimul mohican.

Slide9

Nu inteleg cum de le merge atat de bine in magazine si florarii, ce le fac aia nene, le gadila la tulpina?

rororo

2 gânduri despre &8222;Supa de scoici de vis&8221;

  1. Pingback: Scoici cu orez « Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Fructe de mare | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu