Orez cu lapte

Nu radeti dar cineva imi tot spunea ca nu ii iese, eu nu am facut in viata mea asa ca am incercat sa traduc in cantitati si sa explic procedeul.

Asadar la o parte de orez am pus cinci de lapte. Plus zahar candel in rom pentru ca alta aroma nu aveam in zona.

Slide17

Am pus pe foc si cand a inceput sa fiarba am dat la o parte si am amestecat, am repetat operatiunea de mai multe ori pana cand a scazut complet laptele, dar fara sa fiarba continuu.

Si cu capac.

Slide16

Nu a apucat nimeni sa vada cum se comporta rece, cald a fost foarte cremos dar cu bobul de orez intreg si moale.

Slide17

Asa arata fierbinte.

Slide18

S-a optat pentru scortisoara in detrimentul mierii de zmeura si a dulcetii de visine.

Un gând despre &8222;Orez cu lapte&8221;

  1. Pingback: Scoici vongole cu sos de usturoi | eana.ro – Retete ilustrate simple si accesibile

Lasă un comentariu