Superoferta

Pentru ca iar m-au exilat din bucatarie, ca stia ce stia poetul, vorba aia „si m-au scuipat, si m-au batut si caine eu le-am fost”, nu am sa va arat decat ceva achizitii. Ca daca am fost sofer cuminte cu „du-te-n colo, vino-n coa” (nu ca in bancul cu Ielemele), am avut voie sa imi iau ceva bun, tanti gerila intre canapea, fotolii si fier de calcat a zis, ia maica si de aia sa vedem cum e.

Iaca Bogdana ce am gasit …

Slide1

Nu ma refer la sarea condimentata (pe care nu am incercat-o inca) ci la ulei, ei bine, in afara de uleiul de rapita, la Billa au bagat si ulei de ciulini. Da, da, de ciulini. Made in Austria. Ca e si asta benefic, o fi, daca e moca, sa fie primit, hai ca incet, incet ne indreptam spre previziunile alea in care o sa mancam si gandaci, ca au proteina mai multa si mai sanatoasa decat porcii. Bine, ciulini mancau macaronarii si frantujii de mult (anghinare), iaca, intram si noi in randul lumii.

In rest, mari descoperiri nu am facut, doar am observat si arat iubitorilor dulciurilor de cumparat (ca mine, mai nou) niste trebusoare. Cei de la Nestle au patruns puternic pe piata cu o gramada de traznai.

In general mi-a placut ce am luat de la ei asa ca si acuma am optat pentru doua chestii ratacite (s-au bagat in multe, fulgi de porumb, musli din aia, sau cum le zice, biscuiti (da, biscuim). Pe mine m-a impins curiozitatea sa iau astea:

nestle

Bomboanele alea aerate cu menta sunt chiar meseriase, mai misto ca After Eight.

Slide3

Caciulo-guliile alea le-am luat ca imi placeau unele pe care le-am mancat in 92 prin nemtzia si mi-au ramas in memoria gustului. Numai ca alea erau cu o spuma, astea au bezeaua aia sau ce ma-sa e, mai buretoasa. Bune si astea dar eu voiam din celelalte.

Slide4

Daca prind liber la bucatarie poate imi fac si ceva bun, cu paste, fireste, am cateva idei. daca nu, las genitoarea ca cica isi face fasole.

In alta succesiune regulata de idei, in tura de dimineata cu potaia, observ aceleasi chestii, zici ca e ziua cartitei, chestii de care oarecum ma minunez, sa le zic fenomene. Pentru azi am ales trei:

Locul 1: conducatorii auto, in special de dube, merg cu o viteza infioratoare in conditiile in care stradutele aici sunt inguste, e parcat anapoda, spatiu putin, vizibilitate ioc si la ora asta se duc la scoala copiii, la munci mamicile sau taticii, nu mai spun ca am langa bloc urmatoarele: gradinita, scoala generala, casa de copii, casa de copii cu handicap, camin de batrani. Inconstienti, mai sunt accidente din cand in cand.

Locul 2: Parintii care isi duc plozii la scoala, nu stiu ce e in inima lor cand trec pe langa parculetul in care de la 7 e o grupare de copii (?!) de generala (!!!) care beau si fumeaza, mai exact postesc. Cate unii se mai iau de ei spre amuzamentul plozilor, na, sunt mari deja, care isi pot exersa pe parintii care au inca o alta varsta sub ghiozdan, colectia de injuraturi din care nu lipseste niciodata organul pe care exista posibilitatea ca sa il fi descoperit de ceva vreme precum Luca de la Timpuri Noi. In baie.

Locul 3: Propetari de patrupede, daca se poate de omniprezentii bichoni, care alunga cate un aciuat mai bagabont cu: mars javra. A ajuns discriminarea si in randul animalelor, eu, cel putin, indiferent de opiniile legate de cainii comunitari, nu pot sa inteleg cum posezi in batatura o potaie dar nu iti plac ceilalti caini. A, nu ii iei acasa, nu ii hranesti, dar sa nu ii placi daca nu au patalama de pur sange jevronski de bodoir, ma depaseste.

Ar mai fi, dar despre lipsa de educatie care face ca zilnic sa se adune gramezi de gunoaie fix labga gunoi si rahati de caini pe trotuare stiti si voi deja. Insa tot ma intreb: totusi, parintii, profii, nimeni nu simte plozii aia sau nu ii vede ca sunt abtiguiti de dimineata pana seara (ca gunoaiele tot de la ei sunt si inca nu a venit caldura) si ca traznesc a tutun desi inca nu le-au inmugurit tuleiele pe obraz?

Da, stiu, nu e treaba mea, fac doar pe observatorul, ca de bagat, nu ma bag maica, fiecare cu strachina lui de mamaliga.

rororo

7 gânduri despre &8222;Superoferta&8221;

  1. muama, ce prada colosala! n-am timp sa ma falfai si eu prin billa cat sunt in tara, dar cand ma intorc in austria trec sa le dau binete neaparat :D. altfel, cu cateii, iar ma uimeste cata agresivitate aiurea e in romania. ar fi o tara mult mai faina fara aceasta componenta si da, fara jeg pe strazi.

  2. e, mini-prada. si da, multa rautate, unii spun ca este data de gradul de saracie si necivilizatie, eu as merge pe gradul de minciuna intr-o masura buna de un analist serios, ca saracie, o fi, dar supermarketurile si carciumile is full si strazile gem de supermasini (doua mici exemple, trecem peste padurile de vile uriase, buncarele, deh) si necivilizat nu se considera nici unul, nu ajungi cu prajina la nas nici unui roman, atata trebuie sa ii spui ca nu a auzit de mozart sau ca nu stie sa vorbeste romaneste, ca odata li se umfla ganglionii ca margelele curcanilor.

    mai degraba toti se mint ca sunt civilizati si saraci si de aci se naste si frustrarea si alte increngaturi.

    billa e ok la anumite produse, daca vrei mai degraba te fac un tur comparativ daca te tiu pingelele 😀

  3. Eu cred ca este vorba de nepasare si superficialitate. Nimeni nu se baga, ca nu se leaga la cap daca nu-l doare. Sic! Nu stiu din ce oras esti- dar constat ca peste tot este aceeasi imagine- intre blocuri si in cartiere. E vorba de educatie , mai bine spus.

  4. Mereu am mers pe ideea ca educatia se poate face si prin puterea exemplului, merge cateodata dar destul de rar. Uite, de exemplu la noi pe scara am avut mereu noroc, chiar daca s-au schimbat vecinii, de tipi OK, curati, de inteles, saritori. S0au mai vandut apartamente si s-au mutat ciudati cu gura mare sau care nu faceau parte din peisaj la inceput dar s-au dat pe brazda, fie s-au simtit prost sa lase jeg unde e curat fie, fara gluma, cand au deschis gura si-au luat un pumn in bot (nu, nu de la mine). A functionat in paralel puterea exemplului si forta, ceea ce ar merge bine aplicat si la nivel de primarie, dar cum nu m-au ales primar de sector 😀 (da, Bucuresti).

  5. Ciulinii tin uleiul ca orice planta, in ei. Ciulinii care nu tin in ei sunt artagosi, varsa tot 😀
    Daca ma intrebi pe mine eu as fi facut ulei din marar ca ala are o droaie de substante volatile si e si parfumat. Asta nu are nici un gust, e neutru. Desi cred ca ulei de marar nu e ok, tin minte ca a mancat papagalul odata si se comporta de parca bause tzuica.

  6. Pingback: Pulpe de pui pane si Thermosaurus | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu