Ceva frumos

Mac Bag ii zice si sa va spun …
Ma duc eu azi la prima ora la Billa, ca atunci gasesti iute ce nu iau pensionarii, oase misto cu carne, diverse. Reusesc iarasi performanta sa umplu cosul cu 25 de lei (zic de mancare strict, ca tutunul il pun la vicii) si pleosc, la masina imi dau seama ca nu am sacosa.

Ma apuc si imi indes prin buzunare, ramasesera caserolele de carne, voluminoase, zic le iau la subrat, varza oi irostogoli-o, vad eu. Cand deschid porbagajul, epifanie, uitasem complet de chestia asta:

Sacosele care se fac mici si alte gadgeturi s-au mai vazut, dar asta e asa de misto colorata, incredibil de incapatoare si am putut sa o pun pe umar, la fel de bine, la inaltimea mea medie, o duc plina ochi fara sa atinga pamantul, m-am indragostit de ea.

Cand am desfacut-o cel putin si am vazut toate culorile alea vesele, am inceput ziua bine.
Pozele nu-s reusite ca nu am loc nici sa misc in bucatarie, dar autoarea, daca vrea sa se recunoasca si sa lase link sau sa imi trimita poze pe mail sa facem subiect separat, treaba dumneaei, eu ii multumesc, mai ales ca nu a trebuit sa joc fotbal cu varza pe trepte.

Asa ca incep ziua laudandu-ma cu munca altuia, ca pana gat io sarmalele trece baba cu colacii.
Multumim si rororo 🙂

7 gânduri despre &8222;Ceva frumos&8221;

  1. Am si eu ceva de genul asta de la H&M, promo gratis de la deschidere, atata am carat cu ea, si de la piata si de la supermarket….ba chiar si geanta de plaja a fost, draga de ea.

  2. Pingback: Supa de curcan cu (multe) legume « Aphextwinz's Blog
  3. Plecaciune adanca, Maria-Ta!
    Am ramas muta! Ai muncit si la eticheta!!!
    Eu cu autopromovarea stau prost de tot! Mai usor fac altora! Si acu, dupa H&M si YR, crezi tu ca mai am curaj sa zic ceva de mac bag???
    Da’, asa cu juma’ de deget si cu ochii plecati, tastez ca mama ei sta la
    htp://abeeautifulday.blogspot.com si http://www.crafty.ro/TAMA – Aici, deocamdata au ramas cam putine, da’ e in pregatire „colectia de iarna” 😉

    …..Multumesc mult!!!…

  4. Pentru nimic, sunt superbe 🙂 Lasa ca poate ne gandim cand avem un bob zabava sa vedem de o promovare, ne gandim, eu nu sunt in blogosfera importanta, dar poate gasesti tu drum spre ea.

  5. Pingback: Ciorba de burta si o pseudoleapsa « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu