Ca … cascaval???

Smecheri, acum nu stiu daca e tzeapa mea din vina mea sau a lor, dar e de retinut.

Se duce al batrn (vorba lui Nea Marin) la cumparaturi si vine cu un „cascaval”. Am si fotografie, o sa o atasez mai tarziu, arata ca orice rotita normala de cascaval si scrie mare pe el DALIA (care e un cascaval, nu?).

Adevarul e ca nu scrie si cuvantul cascaval din lapte de vaca, porc, bou, ce o fi acolo, numai DALIA. Si firma producatoare, respectiv CALATIS Group Prod SRL.

Mi s-a parut ciudat ca scrie cu litere mici, mici, ditamai pomelnicul dedesubt dar am gustat inainte, mai sa fie, arata ca un cascaval, il cheama ca pe un cascaval dar ce o fi asta dracie?

Nu contine decat: lapte de vaca pasteurizat, cheag, sare alimentara (de acum incepem calatoria), grasime vegetala (margarina?), E450 (difosfati de sodiu si potasiu), E407 (Carrageenan), E1422 (Adipat de diamidon acetilat – ce o fi ala …), beta caroten, arome.

A se pastra la temperatura … oare o conta temperatura?

Nu pot sa nu remarc decat ca a fost o teapa finuta, scrie mare DALIA dar nu scrie cascaval, corect? Corect.

E oare atat de indelungat procesul de producere a unui cascaval, bun sau prost, pe cai cinstite? Sau sa faci bronto-balene de-astea din prafuri la o firma din Bistrita care se cheama Calatis? Oricum fiti atenti ce cumparati, al batrn are o scuza, are numai centura portocalie la cumparaturi si nici nu vede un scris de cativa microni.

Asta este impricinatul:

5 gânduri despre &8222;Ca … cascaval???&8221;

  1. nu stiu ce e ala feisbuk ca vin mailuri de la o mie de mii de miliarde de comunitati si le sterg, deci nu. ex-culi

  2. Ho zapacila ca abia mi-au ridicat banu’ inca mi-e frica sa scriu ceva cu curaj 😀 si carmen cred ca n-a mai dat pe acolo asa ca … reao 😛

    Si sa stii ca am pierdut pozele pe care voiam sa ti le dedic, cu salata de cartofi, asa ca fac azi alta.

Lasă un comentariu