Tagliatelle cu broccoli, sunca si smantana

Din categoria „la minut”.

Punem la fiert apa cu sare si adaugam pastele care trebuiesc fierte conform indicatiilor de pe ambalaj sau conform altor indicatii pretioase, de la caz la caz.

Se pune si broccoli sa stea macar 5-7 minute acolo, daca e congelat ca al meu.

Se pregateste prin cumparare, taiere si razuire restul marfii. Adica sunca (canci e ceva gen salam cu sunca sau victoria, am scris sunca sa ma dau mare), smantana de la sibienii din piata, daca nu, de unde puteti si parmezan ras.

Dupa ce se fumeaza o tigara (in cazul meu asta inseamna fix alea sapte minute in care pastele sunt gata) se amesteca totul. Plus piper proaspat pisat.

Notati cea mai de pret indicatie: se consuma.

gata si ziua de azi la capitolul ce mai gasesc prin camara si fac repede, hard roc aleluia.

BRD (i-mi-as si nu am cui)

Nu am sa inteleg in viata mea de unde isi aleg cei de la BRD. Cred ca de la o societate generala a blondelor cretine, brunetelor handicapate, dobitoacelor cu acte in regula.

Nu stiu ce sa ma mai fac cu astia, nu le-am cerut nimic, eu le dau bani, ei imi furnizeaza servicii. De ceva ani. Halal servicii neica.

Tutele alea care isi spun „consilieri” sunt cea mai mare rasa de handicapate, le mai schimba prin rotatie, probabil cele care depasesc IQ de 10 si reusesc un BMW se ridica in functie, toate sunt la fel, nu va lasati pacaliti. Habar nu au, nu inteleg nimic, cer un card, ma trezesc cu trei, ma duc sa iau una-alta, ma trezesc cu unul din carduri blocate fara preaviz, iete asa ca a fost compromis acu’ juma de an la un terminal de prin Spania (de ce nu l-au blocat atunci si de ce nu au anuntat ca mi-au inchis jucaria, nu stiu, bine ca nu voiam sa imi iau Mercedes cu cardul blocat de una din tutele de la butoane).

Ma duc sa rezolv, tuta noo care imi zice ceva gen: nu stiu, abar n-am (modelul standard gen eram si io p’aci sa imi iau solda), ia vorbiti la telefon cu una mai dejteapta de la centru. Explicam derulam fac scandal aia zice, duaaaamna (ca au asa cred un training ele is invatate sa iti zica un duamnaaa cu tot maxilarul chiar daca esti in salopeta de santier) lasati ca va facem moca alt card.

Eh, daca intrebati tuta de serviciu, ok, fa-mi draga card nou, ia-l pala de v-ati jucat pana acum cu el, da cand e gata, ma suni sa viu sa il iau? Mai bine lasa.

Dupa o luna de asteptat am fost: aloalo, cardu meu, ii gata? Pai ce card? Ca n-aveti cerere. Pai soro, nu mi-ai facut tu, ai zis ca suni alea alea. Cica o fi, da nu ie in sistem, nu gasesc la dosar, aleluia. Poate aveti o copie.

E, aci alta faza, daca aveti cont la ajtia de la BRD apsolut precis faci depozit de maculatura in casa, pt orice cacat te umplu de hartii. Iaca nici nu mai caut copia si ma cac pe cardu lor.

Io altceva voiam sa va scriu, cand lucrati cu donsuarele sau duduile „consiliere”, mare atentie, ca puteti cere un transfer amarat sau sa scoateti doi lei sau cumva fun card si va treziti ca primiti crocodili sau striperi la domiciliu, depinde cu ce chef de a-si folosi unica sinapsa se trezesc madmuazelele cu care e dotata sucursala la care ati facut greseala sa va bagati.

hard roc aleluia frate, ca m.ie brd nu e frumos sa scriu in public … aaa adica sarbatori dupa capu vostru (alora de va jucati pe banii altora, ‘va-n cap).