Supa rece din lactate si risotto cu legume

Cum am mai spus, fac des un amestec de kefir, sana, lapte batut si iaurt, azi intr-o alta forma de prezentare, o imitatie de tarator. Se amesteca toate cu piper, sare, menta si cimbrisor si se lasa la rece. Dupa macar o ora se mananca treaba asta cu crutoane fierbinti.

Risotto cu legume

Se calesc in unt amestecat cu ulei, la foc mic, ceapa, morcov, ardei gras (kapia) si iute, se rade o rosie si se amesteca impreuna cu cimbrisor, oregano si piper.

Se pune la calit si orezul, se stinge cu pulpa de rosii.

Se adauga cate putin vin alb si supa (de curcan am pus eu, daca nu aveti merge si apa calda).

Cand orezul e gata (se pune zeama cate putin pana e absorbita si pana e gata orezul) se adauga un cub de unt, parmezan si basta, amestecam si stingem focul. Nu uitam de sare si piper.

E excelent usor racorit.

Hard rock aleluia ca orezu nu mai e.

6 gânduri despre &8222;Supa rece din lactate si risotto cu legume&8221;

  1. cred ca la supa rece se poate adauga, dupa o vag-amintita reteta bulgareasca, nitel (mujdei de) usturoi, pentru amatori, oricum, super idee. abia astept s-o pun in aplicare.

  2. Da, absolut ca merge cu usturoi si un fir de ulei de masline, eu am facut-o mai simpla, dar e bine si cum zici tu, desigur.

  3. Ce interesanta prezentare pentru risotto! Pentru ca imi place mult blogul si este foarte interesant, dar il vizitez mai rar decat mi-as dori, iti ofer un premiu de sarbatori, ca semn de cainta si cer iertare. Se poate ridica de pe blogul meu si oferi dupa pohta inimii!

  4. Multumesc, am vazut pe blogul tau dar inca nu stiu cum naiba se ridica sau dau mai departe premiile astea deloc-deloc, nu am apucat sa ma interesez 🙂

  5. Dana, salvezi ‘premiul’, poza respectiva adica, apoi creezi o postare noua, adaugi poza respectiva si gata!: ) Hai,ca si io vreau sa te premiez 🙂 ca tare imi place ce faci tu 🙂

  6. Pingback: Idei de vara « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu