Salata de cartofi pentru Happy

Asta o repetai reteta special pt Happy ca am pierdut pozele trecute, asadar sunt ingrediente de salata orientala, cartofi fierti, masline, ceapa, ou fiert. In schimb in loc de otet si ulei sau maioneza am facut un sos picant din: smantana, mustar, hrean, otet, sare, piper si ulei de masline. Se omogenizeaza ca o maioneza, e bine sa fie cat mai picant sosul si sa se lase cat mai mult sa se absoarba de cartofi.

E un sos delicios.

Draga happy iti spun printre soapte ca m-am gandit la tine azi noapte si asadar o sa-ti dau de stire: salata e deja o amintire.

3 gânduri despre &8222;Salata de cartofi pentru Happy&8221;

  1. Mvaaaaaaaaaai, draga BD iti spun printre șuoapte
    Că-mi place ce mi-ai facut tu azi nuoapte
    Si pe-acesta cale iți dau de știre
    Ca azi m-ai făcut să-mi ies din fire
    Cu-asa gustuoasa amintire! :))

    M-am iemotzionat peste tot, de la Polul Nord pana la Polu’ Sud. Multam de dedicatie, sa fie primit. Madam, jos cu chapeaux-ul!

  2. Pingback: Salata picanta de cartofi « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu