Ghiveci intre straturi de varza

Aveam chef de varza calita multa dar si de ghiveci asa ca le-am combinat, am cules legumele proaspat scoase de prin frigider si camara …

… am mai cules din congelator si niste fasole verde fideluta si am tocat nenorocirea de varza, urasc sa toc varza.

Am calit usor varza sa se inmoaie, am dat jumatate deoparte si peste ce a ramas am cladit straturi dupa cum se vede: fasole verde, ceapa, pastarnac, cartof, morcov, ardei gras, dovlecei ceapa, la final varza ramasa, suc de rosii si felii de rosii.

Intre straturi se pun si condimente dupa plac, au am pus in afara de sare si ceva piper, iutica si cimbrisor.

In general imi plac legumele bine facute si crusta rumena, acum a iesit „extra crispy” ca era varza batoasa a naibi.

Sectiune cam nereusita ca era fierbinte, da e buna.

De final asa, o chestie haioasa, cascaval gouda de la hochland, feliat, cu animale 😀

Ghiveciul intre straturi de varza, daca va plac legumele, merita incercat.

2 gânduri despre &8222;Ghiveci intre straturi de varza&8221;

  1. Pingback: Ghiveci in ulei | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu