Ciorba de perisoare cu gris si zeama de varza

Bine, ea arata mai mult a consome, dar e ciorba in toata legea, nu imi dau seama de ce s-a limpezit asa la final.

Am folosit legumele din imagine (nu toata varza, oleo, o manuta asa de varza tocata si telina numai jumatate).

Le-am inabusit putin.

Am pus apa peste ele si cat am fiert am executat perisoarele din carne tocata de la bulgaroaica noastra, orez, ceapa, cimbru, sare, piper, oua si gris.

Grisul l-am pus din cauza ca de nas nu am vazut pesmetul si bine am facut, sunt excelente cu gris, mult mai pufoase si mai bune. Accidental am descoperit ceva de retinut.

Cand si perisoarele au fost fierte am pus zeama proaspata de la varza de anul asta.

Seria unu de strelici la domnul Puiu fuga mars 😀

La final am adaugat si leustean si basta. O prefer fara smantana ca e prea buna zeama aia anti-mahmureala de a acrit-o.

Seria a doua de strelici la domnu’ Puiu in pas alergator.

Asta e tot.

Lasă un comentariu