Drob ca la Balteni

Vine Pastele. Si daca tot vine fiecare face ce drob ii place, zeci de variante, de sau cu ciuperci, din maruntaie de pasare, porc sau vita, coapte, fierte, prajite, calite. Eu va prezint varianta clasica din zonele de bastina ale maica-mii, de pe langa Buzau. Se folosesc verdeturi fara numar, ceapa si usturoi verde, marar, patrunjel, oua, mirodenii simple, sare si piper si bineinteles maruntaie de miel.

diapozitiv123

Verdeturile se maruntesc (se pot si cali) iara maruntaiele se fierb temeinic, ficat, plaman, rinichi, tot ce se poate.

diapozitiv220

Se toaca totul si se amesteca impreuna cu ceva oua, unii pun si miez de paine …

diapozitiv314

… iar in miezul tocaturii se aseaza oua fierte. Traditional se inveleste in prapure, eu nu am avut si e posibil sa nu gasim „dupa blocurile gri”, asa ca am asezat doar in tava si am copt.

diapozitiv49

Nici o masa de paste fara drob.

diapozitiv56

Un gând despre &8222;Drob ca la Balteni&8221;

  1. Pingback: Friptura de porc cu radacinoase | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu