Bunatati

Ce chestie, intr-o zi fac eu misto de un Galaktobureko, in ziua urmatoare am ocazia sa particip la fabricaera unuia original, de la grec, de un grec, cu unt de 100%.

Dar sa le luam pe rand, mai intai burgeri de strut. A primit tiza mea, Elena, la degustat si comentat niste carne de strut. Si a ales sa imparta cu mine burgerii care erau doar din carne tocata, condimentati cu sare si piper. I-am facut pe gratarul aragazului, grill, cum ii mai zice, apoi simplu asa, cu mai nimic in chifla, sa vedem cum sunt la gust. Bai, misto, nu pot spune cu ce seamana, ca nu seamana, dar e o carne foarte rosie.

Cert e ca ne-am porcait cu  ei impreuna cu Casi, ca a primit si ea putin, la milogeala.


Cat despre cele grecesti, am avut ocazia sa ma aflu in preajma lor, la Gre Bakery, in Voluntari, povesti nu am, doar miros misto de copt, mult copt, de la grisine si fursecuri la, ei, da, Galaktobureko adevarat.

Nu am pozat tot, torturile de exemplu, foarte misto, ce mai, va las sa va uitati numai la pozele cu bunatati, eu le pun la catastif (sunt facute  cu telefonul, pe graba, dar merita pastrate).

A, da, am plasat si o castana, in curte la Lidl 😀

1

rororo

Lasă un comentariu