De toamna

A venit cu ploi, cu raceli, nu stiu ce a fost anul asta de am racit de vreo trei ori, tot ma laudam ca eu nu racesc.
Nema retete, poze la chestii si chefuri, pentru jurnal.

De pe langa casa (umezeala, soare, plantele sunt o nebunie, nu e asa de frig cat sa le inghete si cum da soarele sunt vesele, apar si albine, de muste si tantari inca nu am scapat).

 

Cum am chefuri, mi s-a pus pata pe cartofi cu peste si ceapa, drept urmare am dat iama in conservaraia inca neincercata de mine, plus niste ton de il aveam in plus. Nu am desfacut decat conserva aia cu sos de ardei verde si rosu, e buna, e foarte buna. Dupa aia am pus stop degustarii deoarece galci si totul e insipid.

Am mai crosetat si niset verzisoare de bruxelles in kaizer, ca luasem aioli ala bun, plus niste jumeri, ca aveam in plus niste carne grasa, plus cea mai consumata chestie: supa de raceala. Cu pasare de curte, tare ca piarta, bucuria cainelui, zeama insa,   bunaciune.

Si am fiert si verzisoare de bruxelles in  supa, am in plus si din alea, era doi lei saculetul. Si cum scotoceam dupa diverse am gasit si un piept de pui si am facut si snitele, patru bucati din juma’ de piept (stiu ca pot mai mult),  nu de alta, dar sa nu uitam si clasicii.

Si gata ca in rest nu      am nimic interesant, doar antibiotice pe meniu.

rororo

