Adopta o castana

E o joaca, fireste, am pictat niste castane, multe. Si mi-a traznit sa le imprastii prin oras (am vazut ceva asemanator la un tip, dar cu pietre, imprastiase o mie de pietre desenate). Si am dat share pe facebook sa vedem daca cineva gaseste si intoarce vreo poza cu vreo castana „abandonata” in oras. Nu se castiga nimic, e un experiment (sa ii zicem), o joaca, pur si simplu. Azi am „eliberat” primele cinci castane, cinci bucati, prin oras (Judecatoria Sector 3, Regina Elisabeta, Sala Palatului) dar si pe langa Herastrau (unde o veverita s-a aratat foarte interesata de castana mea).

Cand mai ies mai eliberez, deci #adoptaocastana sa vedem daca se gaseste macar una (nu din cinci, sunt cateva sute, le pun pe masura ce ies la treaba).

Iata-le pe primele, pe ploaie.

 

Alte poze din oras, se vede frumos pe ploaie si nu numai.

 

Si de prin casa la depozitul cu amintiri, nimicuri, plus decoruri gen Halloween, nu stiu ce e cu sarbatoarea, mi se pare amuzanta si poate chiar motiv de bairam si caterinci, mie mi-au placut scheleteii aia gonflabili la nebunie, asa ca am luat si eu unul si am incaput sa il mazgalesc ca in desenele animate „Cartea vietii” iar ochii aia de jeleu sunt prea misto, o sa gasesc eu un copil pe care sa il amuz cu treburile aseta, chit ca nu o vad ca pe o sarbatoare, nu e nimic rau in a te distra cu prostioare. Scheletz rulz.

 

Cam atat, adopta o castana si rororo 😀

