Toamna si-n bucate

Pozai, pozai, am avut lipsa de aparat sa pozez ispravile primariei, dar diverse altele am tras in chip deoarece imi place sa fac poze alandala. Da’ stiti deja asta.

Asadar sa vedem ce avem: lucru la o bufnita, mi-a cazut o frunza misto pe pervaz si apoi a plouat, am vazut o super casa de vanzare pe Victoriei, am fost la Magurele (stiu, voi Halkidiki, Paris, eu Magurele), cu masina la doctor, e in concediu medical (zi proasta, buf masina si a evadat si Mozzarella 😦 ), in curte la tinichigiu niste masini superbe, semi abandonate si de vanzare, nu am bani de reconditionat dar le-as fi luat, mi-a placut cum se vedeau blocurile de pe Vacaresti de sub pod, o cioara mi-a dat cu o nuca in cap si s-a spart (nuca) si ea a mancat-o, am facut pasi prin cartier, am gasit niste placinte super bune cu branza si marar, uleiuri cu diverse si o loboda de mare exceptie si fragezime, ca primavara.

Asadar am mesterit mai nimic, bors de loboda cu carne de vita, niste porci, am luat teapa cu minunea aia de sos de scoici de la Lidl (plin de nisip, nu s-a putut manca) si am plusat cu nite mortadella (of, Mozzarella) ca aveam paste gata fierte in plus.

Si gata cu pozele. Concediul medical al masinii sper sa se incheie azi.
rororo

