Prin oras

Dupa trei zile de cofeturi (misto zilele la Gre Bakery), m-am intors in strada si am pozat din nou case si alte chestii, sa punem la butoiul cu amintiri.

Am plasat si doua castane, am prins si soare in minunatul Pantelimon, am gasit niste stradute cu case superbe, altele cu niste hidosenii oribile, un palc de pomi in miez de drum, trenul, ceva street art (merita pozata toata cladirea dar nu puteam), plus o masinuta de colectie.

Am mancat pe sponci, chefuri, poze, din poigne, chefurile vechi, de meltean, oua cu cartofi si branza, aripioare, chiar aripioare, gagalice, am mai facut si unele nepozate, gen supa cu galusti din zeama de pasare de tara, am gasit niste bomboane misto la Kaufland, am primit muraciuni (cu pepenasi, da) cu zeama roz pomponiu, am facut o budinca din aia de macaroane cu branza si stafide, mmmisto, plus o treaba naspa in poza, pentru ca afara e bezna devreme, dar tare misto, burger pane.


Gata (la budinca, pentru ca a iesit ca la matematica, mai mult ca perfecta, retinusem cantitatile, dar dupa doua zile le-am uitat). Ma iertati de calitatea pozelor dar v-ati obisnuit voi deja cu astea informative.

rororo

Lasă un răspuns

