Ouale mele

Sigur ca nu vorbim de cojones ci de oua umplute cu sosul meu favorit. Nici ala nu e musai al meu, ca precis l-a mai facut cineva, eu l-am troznit acum multi ani dupa cum mi s-a nazarit si dupa ce ingrediente am avut si ne-a placut. Asadar oua umplute cu sosul favorit.

Slide9

Am facut mai multe variatii, cu tarhon, cu pateu, acum am revenit la cea clasica, sper sa imi fi iesit ca ingredientele sunt diferite, adica tot iaurt, maioneza si smantana, dar nu le nimeresc mereu de aceeasi consistenta.

Ce am facut de data asta, ca sa iasa compozitia cremoasa, ca le zdrobeam cu furculita si ma enerva, am dat galbenusurile pe razatoare. Am amestecat cu mustar si nitica maioneza si am umplut albusurile.

Slide10

Bai nicium nu e bine, ouale fierte tari se curata mai usor daca nu sunt foarte proaspete. Ghinion, s-au consumat multe cu cozonacii, ca erau proaspete, proaspete, abia am pigulit la ele.

Slide12

Ce a ramas din umplutura am amestecat, cum spuneam, cu iaurt, maioneza si smantana plus putin mustar si am pus si piper.

Slide11

Daca nu ar trebui curatate as face mai des oua umplute cu orice, ton, pateu, ciuperci, salata, dar urasc sa le jumulesc de coaja.

Oricum am scapat, sunt la rece.

Slide13

Cateva poze cu predecesoarele din urma cu ceva vreme, tot clasice.

Si au mai fost. Problema cu astea e ca se mananca 😀 Ba, dupa mega-sandwichul anterior o sa risc si o jumatate de ou. Maine.

rororo

Un gând despre &8222;Ouale mele&8221;

  1. Pingback: Provizii | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu