Ouale lui Gordon Ramsay

😀

NU alea, numai la prostii va e capul. Discutand una alta pe forum am primit link la treaba asta, cica cele mai bune jumeri (papara, cum vreti, scrambled eggs pe limba lor).

Si le-am facut intocmai ca in reteta lui Gordon. Si anume am pus untul rece peste oua.

Am inceput sa amestec si sa tot iau de pe foc vasul cand incepea sa se inchege scrobul.

La un moment dat am pus si niste smantana si am reluat procesul de amestecare pana ce am obtinut consistenta dorita.

Care a fost asta:

Nu am facut cu ciuperci si rosii la tigaie alaturi ci numai cu o bucata de paine si ceva salate.

Si ardei copti.

Da, consistenta este foatre cremoasa.

Parerea mea, fara sa vreau sa il contrazic cu ceva pe maestru, pe fanii lui sau pe sustinatorii faptului ca sunt „the best scrambled eggs ever”, mentionez ca imi iese exact aceeasi consistenta daca amestec ouale cu putin lapte, smantana, iaurt, ce o fi si le pun in tigaie peste unt (mai multicel) fierbinte amestecand in continuu, dar este numai parerea mea asadar hard roc aleluia.

15 gânduri despre &8222;Ouale lui Gordon Ramsay&8221;

  1. cum citisem la tine de oole astea, am prajit si eu o omleta azi. buna si pufoasa, desi reteta imi apartine 😀

  2. Si eu citisem la altcineva si oricum toate retetele ne apartin daca nu le furam de la altii si le punem ca ale noastre (ceea ce vizitatorii nostri nu fac pentru ca sunt mai destepti decat ai lor).

    Eu traiesc cu teama de cateva zile (nu Teama Vasile, preotul satului, in sensul de frica). Bantuind blogosfera noastra infestata de fenomenul buhuhu, ma gandesc cu groaza ca se apropie craciunul.

    Care la randul lui a fost infestat de consumism exacerbat si modelul coca-cola a lui mos craciun, elfi si altele pe care o sa le spun la un moment dat (eu separat cand imi fac vreme).

    Ca povestea ortodoxa legata de mos craciun nu are nimic de-a face cu vanzarea in masa si aruncarea de munti de brazi distrusi, munti de mancare de care nu s-a atins nimeni si munti de bani cheltuiti aiurea.

    Asta e alta poveste. Dar va urma sigur.

  3. ah, mie mi s-a intamplat cu fotoblogul, imi copia unu’cuvant cu cuvintel si pixel cu pixel. nasoala experienta! altfel, cu retetele, daca esti ageamiu asa ca mine, chiar si reteta cea mai reteta o personalizezi un pic – ma rog, in cazul meu din nestiinta, cum ar fi de ex cand am uitat sa pun galbenus la o foaie de placinta (n-am publicat 😀 ) si ma miram de ce a iesit altfel decat trebuia. sau din cauza ca nu am avut smantana, ci numai iaurt pen’nush ce. ori mi s-a intamplat sa ma cred geniala si p-orma am aflat ca reteta aia exista deja :D. iar Craciunul nici eu nu cred ca mai are ceva din sarbatoarea care a fost o data. la Viena imi place un lucru (desi si austriecii se dau in vant dupa cumparaturi): in pietele traditionale se pastreaza ideea de Craciun dedicat lui Cristos. e o consolare mica intr-o mare de dezamagire consumerista…

  4. Am ajuns la capatul lumii si nu am vazut inca Viena. Nu au intrat zilele in sac dar vreau mult, mai ales sa vad spectacolul cu scoala de echitatie cu lipizzanii. Si nu numai 🙂

  5. In orice caz nu se va intampla foarte curand ca se ivesc alte probleme care mananca banii mai ceva ca excursiile.

  6. Pingback: omleta – o improvizatie, ca de obicei « Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.
  7. Servus,

    Nu amvem voie sä uitäm cä Maestrul ästa sa profilat cu super Creatii din astea admirate de Oameni care Zi de Zi se duc si isi friteazä la Coltul Sträzii Snickers cu Castravete Murat si cu Cedar impreunä. Sau care sint super Fani la Pudding de al lor din äla Fix care are Gust de Lipici de tapeturi…
    Tu ai experientä culinarä si ti-ai dat seama da tare multä Lume este convinsä cä el a inventat gätitul…
    Fazit: cine are un pic de experientä are si posibilitatea sä analyzeze mai objektiv

    Salut Gourmand

  8. Nu m-as hazarda sa spun ca am experienta culinara, poate experienta in bucatareala. Pentru cea culinara trebuie diploma, fara ea degeaba gatesti vrute si nevrute.

    Sincer, nu prea l-am urmarit pe Gordon Ramsay, cumparam la un moment dat o revista unde avea rubrica, nu pot sa spun ca am facut ceva dupa, erau si retetele cu ingrediente care mai de care mai de negasit.

    Reteta asta a puso cineva pe un forum si am zis sa incerc, nu o fi foc.

    Din cate am aflat intre timp multe bunicute faceau ceva asemanator si pe la noi pe la tara. Nu sunt rele, dar nu e mare inginerie.

    Servus si tie

  9. Pingback: Niste oua amestecate si chestiuni diverse « Aphextwinz's Blog
  10. Pingback: Cea mai buna omleta, cea mai buna supa si cel mai bun pilaf « Aphextwinz's Blog
  11. Pingback: Scrisoare pentru prieteni, oua Ne-a la Gordon Ramsay si cateva gingiumingiu « Aphextwinz's Blog
  12. Pingback: omleta – o improvizatie, ca de obicei « Zazuza's Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.
  13. Pingback: Doi oi moi sau doua oua moua « Aphextwinz's Blog
  14. Pingback: Ce mai mananca fetele « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu