Supa de fasole cu ciolan la kukta

Apai precis mai e reteta pe undeva, eu nu am gasit-o si o mai pun odata, n-are ce strica.

Asadar am pus fasolea la inmuiat, apoi am oparit-o schimband cam trei ape.

Slide13

Peste fasolea scursa de vantoase am pus jumatate de borcan de zarzavat de ciorba (daca nu aveti productie proprie, incercati cu incredere zarzavatul din comert, cel Olympia si cel de Buftea sunt foarte bune), ardei (kapia si iute), ceapa, telina, pastarnac si morcov, bucati de ciolan dezosat, cimbru si tarhon din otet.

Slide14

Slide15

Dupa ce au fiert toate in kukta o ora am transferat zeama in oala de ciorba, am adaugat un litru de suc de rosii si am mai lasat cam jumatate de ora.

Slide16

Si cam asta este.

Slide17

Slide18

Nu am poze dar s-a mancat cu salata de ceapa rosie si ardei iuti murati.

2 gânduri despre &8222;Supa de fasole cu ciolan la kukta&8221;

  1. Tre’ sa inchid rpd-rpd fereastra cu zama de fasole, altfel voi fi condamnata de Mr. Happy sa-i fac o demonstratie dupa modelul prezentat, chiar si fara oala magica pe care nu o sufar si pe care am exilat-o in locuinta mea de vara, care-i la țară si unde nu prea ne omoram cu dusul (cu s nu cu ș). Voiam duar sa intreb cum e aia salata de ciapa. Ahh, Merhaba bayan!, ca am uitat sa dau binețe!

    Siiii, duamna?! Mai voiam sa te intreb daca nu faci o lectie de condimente, altele decat sare si biper (am invatat ca daca zici la un turcalete Karabiberim – ai succesuri mai mari decat a avut Ieba la europarlamentu’ pacii). În bazaar in Antep, Midyat sau Urfa m-am strambat de mirosuri (meteahna veche ce da in rinita alergica) si m-am spart si de ras (cu â nu cu a) cu oamenii mei si cu oamenii locurilor – beton de beton! Promit reportaj ca sa dovedesc ca e adevarat, dar mai incolosea sa se calmeze evenimentele. Am vrut sa cumpar condimente, dar am luat un rahat. Adica doar rahat si fistic, ca ardeii aia uscati, insirati pe ata, sa ma pupe cucii daca stiu la ce folosesc. Sau pasta aia „roșe” de consistenta marmeladei … deci făcem meditații, au ba, mâncați-aș cartoafele?!

  2. Fata draga nu fi trista fiindca-i de rahat, da demonstratii publice nu pot face, m-au exilat respectiv am ban de voie pana in anul de gratie 4747 (banui io in mintea mea ca atunci se vor trezi unii din somnul cel de moarte) asa ca aicisea pe blog sau ce mama lui ie aista nu crez ca se merita 😀

    Mancaciaj fusesi acolosha, te urasc din sufletzel da nu stiu unde vei pune reportajul in asa fel incat sa il vaz si io, astept linc.

Lasă un comentariu