A venit mosu

Ma rog, nu e chiar mos dar asa vine vorba. L-am intampinat cu coltunasi.

Slide1

Bine, nu mint frumos, sunt paste umplute, alea proaspete si bune de la Mega, Bertagni, cu hribi si trufe, doar cu ulei de masline si pecorino (DOP) pe deasupra.

Ce ne-a adus? Pai ceva foarte util, o tura de cumparaciuni, ca am si uitat de cand nu am mai facut o minima aprovizionare, plus ca mai avea nevoie un domn in varsta de matrapazlacuri de intretinere, ca asa sunt unii, mai boemi, nu pot sa se imbaieze fara spume si sa se barbiereasca fara rezervele alea de la Gilette care costa zici ca-s din aur.

Deci cam cu astea a venit mosu.

Slide2

Toate erau pe lista, mai putin ce am pohtit si eu si mi-am confectionat in consecinta: croissant cu unt umplut cu salam de Sibiu, sa imi fie de bine, masa, masa si casa, casa.

Slide3

Tarziu in noapte am si gatit pentru casa, da, mancare de cartofi cu ciuperci si ciolan afumat, banalitati de zile reci cum ar veni. La mijlocul procesului de creatie era cam asa:

Slide4

Verdeata nu avui asa ca arata infiorator de banal. Dar daca nu o bagam in frigider dileam jumatate de oala. Reteta pe scurt: fiert ciolanul (fara E-uri, au la Auchan, bun, scumpicel), separat calita ceapa cu usturoi si ardei iute, adaugat ciupercile, apoi zeama si cartofii si la final pasta de tomate si in afara de sare si piper, pa si pusi, simplu ca bonjour.

Slide5

Nu stiu voi cat de cuminti ati fost, dar daca nu ati fost, nu v-a adus mosul si doua caserole de oase de vita si oase de porc, de unde deduceti si sunguri ca va urma o ciorba de porc cu zeama de varza de zile nebune.

Multumesc mosule 🙂

rororo

8 gânduri despre &8222;A venit mosu&8221;

  1. Ce frumos arata toate la gramada !

    eu nu am apucat sa fac inca cumparaturi mai mari pentru Decembrie , este gol frigiderul dar acum nu stiu de ce este si o debandada in supermarketuri, foarte plin de oameni cred ca multi vor sa se aprovizioneze din timp caci este foarte mare inghesuiala si eu nu am nervi sa stau la cozi la casa.

    Imi place croissantul ala cum l-ai facut, de fapt toate pozele imi plac, mai ales cum arata alimentele la gramada, imi dau intotdeuna asa un aer de „bunastare”, asa imi plac si mie „proviziile” .

  2. Mancare aia cu „ciolan” si ciuperci arata foarte bine, nu am mai vazut asa ceva dar cred ca este extrem de buna !

  3. Nici eu nu am avut nervi de omorul din magazine, dar supermarketul Auchan a preluat Real-ul si e mai departe de lumea dezlantuita si a fost lejer, cu o mica lista la indemana. Altfel, se murea de foame si la mine, cainele avea mancare mai buna ca noi. Gata pe anul asta cu cumparaturile, ce imi mai trebuie, de la chiosc. Foarte multe chestii misto de cumparat daca ai bani si spatiu si familie numeroasa si timp, am vazut asa din fuga. La voi nu stiu cum e de sarbatori.

  4. Hai ca nu ma pot abtine sa mai pun un comentariu :))))))), ti-ai luat ciocolataaaaaaaaa, dulciuuuuuuuuuuri , haha, imi faci POFTAAAA. Cu o punga de aceea de morcovi ( daca vad bine) mi-a venit si mie barbatul acasa ieri , dar eu ii voi curata in seara asta , toca manual si baga in congelator.

  5. Nu mie mai, cioco e pt al batrn (e in serie cu Gilette barbatesc, inca nu am ajuns la nivelul ala). Insa am mai dat azi o tura ieftina ca uitasem cate ceva si am luat o inghetata misto, dar am aruncat cutia, tot Delheize.

    La noi morcovi si mere se consuma la greu, cum prind ieftin, cum iau.

  6. Da si noi la fel, mancam multi morcovi iarna ( eu ii amestec cu cartofi cand fac piure sau ii pun alaturi de carne de pui in cuptor de exemplu, ies dulci, buni).
    Nu mananci ciocolata? vaiiiii….eu nu am acum in casa dar mie imi place ciocolata , daca vad bine tableta aia Milka este un XXL? cum am si eu pe blog la un moment dat acum vreo 2 luni, aici nu am mai vazut Milka de asta asa mare, mi-a placut mult, nu se mai gasesc decat mici, tablete de alea subtiri.
    Eu sa fiu sincera nu mananc ingheatata iarna caci imi este non stop frig, si acum in momentul in care tastez m-am bagat in pat ca iar a intrat umezeala si frig in mine azi , numai cand citesc inghetata acum simt cum ma trec fiorii.

  7. Da, e XXL cu biscuite si o crema de ceva. Am gustat si eu, caci de gustat gust, e buna. Nu pot manca mai mult de un sfert de cub. Si aici bate un vant turbat, dar e soare, asa ca in casa e bine, fac geamurile treaba caloriferului. Inghetata de la Mega insa e buna de tot, cu pralina, nu e foarte scumpa, 10 bucati cam 16 lei. A mai aparut o Milka mare cu forma de brad acuma, cu cioco alba si cu lapte, dar nu am vazut, ca de curiozitate as lua.

  8. Pingback: Ciorba de porc – varianta deasa | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu