O carte si un film

Filmul este genial, l-am vazut pe cinemax, „Spre sud” ii zice in romana, „Goin’ south” e in engleza, 1978.

Este un western lejer, cu un umor fin, de situatie, cu actori de exceptie, in afara de Nicholson mai sunt si De Vito si Christopher Lloyd, John Belushi si Mary Steenburgen si nu numai.

Nu ma omor dupa westernuri, dar acesta nu este ce pare a fi.

Este un film delicios, cu final siropos, dar na, e american, numai in alea rusesti mor toti la final. Sau in alea cu Alain Delon. Este misto foc filmul

Cat despre carte, o sa radeti de mine cei care ma stiti in incultura mea, e scrisa de Albert. Cum vad eu lumea. Stiu ca am mai scris despre ea, stiu ca o tot recitesc, ca si pe teoria aia a relativitatii pentru prosti, dar pe cuvant, incep sa inteleg vag cum e cu asta.

Ma depaseste inca asa, cu zece mii de trepte, dar incep sa inteleg, ceea ce e bine, cum cititorii mei sunt mai destepti decat mine, le-o recomand. ma blochez mereu la teoria Maxwell Lorentz, jur pe cravata de pionier ca nu inteleg boaba ce vrea sa spuna si de ce isi face o baza din asta.

Dar recitind, parca incep sa percep inconstanta in anumite sisteme si diferentele fata de sistemele inertiale. Daca radeti v-am zbart.

Numai ca e mult prea complex pentru mine ce explica omul ala, mai trebuie sa o iau de coada de o mie de ori cartea, undeva, in subconstient, am inteles, sa explic, as fi pierduta, mai repede va invat sa desenati un porc care zboara.

Gata si cu elucubratiile de sambata, masa e gata, va kiss pe cardul VISA.

rororo

2 gânduri despre &8222;O carte si un film&8221;

  1. In afara de faptul ca sunt un cititor „addicted to your blog” …. la propriu …. m-am sters din lista de notificari automate ce veneau pe email, si dupa doua zile m-am abonat iar …. 🙂 , ….. adica cu alte cuvinte …. buna treaba faci …. :), te rog sa imi zici numele exact al cartii, sa stiu si eu ce cadou sa imi doresc de craciun 🙂 …. pe langa celelalte 😀
    Tot cu ocazia acestui comment iti doresc niste sarbatori ….. fix asa cum ti le doresti si tu …. si iti multumesc pentru ceea ce faci 🙂

  2. Multumesc pentru aprecieri, rara avis in zilele noastre o apreciere. Cartea se numeste „Cum vad eu lumea”, scrisa Albert Einstein (e la link, la Humanitas, cred ca se poate comanda de acolo de unde am scris eu Albert). E o colectie de converinte si papagaliceli ale lui Einstein care incearca sa spuna oamenilor normali, adica cel putin ca mine, sa zic, mai prostanaci, cu ce se mananca diverse treburi cu care a cucerit el lumea. Din pacate, pe alocuri, o ia razna cu formule, dar poate fi citita in diagonala si inteleasa partial, eu inca mai cred in mine 🙂

Lasă un răspuns

