Sarmale chinezesti

Incep cu disclame, adica, nu, nu e reteta mea, sunt fotografii facute cartii de bucate The Complete Chinese Cookbook, o carte fantastica, a editurii Colour Library Books (CLB), aparuta in 1992 sub atenta ingrijire a doamnei Jillian Stewart.

Carte pe care am luat-o chiar prin 92 sau 93 cu aproximativ 20 de lire sterline, de aceea nu impartasesc multe, pentru ca are, nu e asa, autorul, drepturi, e posibil daca o doriti sa o gasiti pe Amazon.

De ce am pus articolul? Pentru ca reteta e putin intriganta, simpatica si pentru ca am propus in clubul nostru mai mult sau mai putin select, o tema pentru decembrie. Si cum tot vorbeam de reinterpretarea sarmalelor, mi-am adus aminte de reteta asta (repet si o sa mai repet, nu e a mea, nu sunt pozele mele).

Slide1

Reteta, data de Jillian, este foarte simpla, ca mai toate din carte, anume:

Slide2

Desigur ca nu voi face aceasta reteta, in primul rand pentru ca nu imi permit ingredientele si pe urma ca as dormi pe pres, dar reteta e misto, cel putin mie imi place si imi aminteste de intrebarea lui memet de azi, legata de o anume „supa” vietnameza. Pe care supa nu am deslusit-o, scuze memetimea ta.

Slide3

Poza de final din carte cu preparatul complet si mentiunea ca tot ce am reprodus din respectivul tom a iesit impecabil, toate sunt simple, bune si bag mana in foc ca v-am mai zis de cartea asta, dar scleroza, maica, scleroza.

Slide4

Carne de crab am vazut la Mega, dar e scumpa in draci, restul ingredientelor nu-s chiar asa de greu de sustinut de un buget de somer. Reiterez (rerererere), nu sunt pozele mele, sunt poze la carte, nu e reteta mea, nu a fost facuta de mine vreodata.

rororo

3 gânduri despre &8222;Sarmale chinezesti&8221;

  1. Eu pe astea le-am incercat, dar n-au dat pe spate pe nimeni – http://www.bucatarulvesel.ro/sarmale-chinezesti/. Le am in plan insa pe astea -http://www.thekitchn.com/recipe-asian-cabbage-rolls-wit-137820. Doar ca toate ca toate carne de curcan pentru tocat n-am, poate sa incerc sa adun ceva de pe niste bucati pentru ciorba care se gasesc prin hipersupermarketu’ lui peste prajit. Macar cateva sa testez, daca ramane stabilit ca ne „sarmalim”!

Lasă un răspuns

