Ciorba de porc – varianta deasa

Dupa cum va ziceam, a venit mosu cu o caserola de oase de porc cu carne, garf scria pe ele, dar era inclusiv scaricica pe acolo, 5 lei si ceva kila, zic eu ca e un pret super.

Si apai ciorba sa-i ramana numele.

Slide1

Cum s-a intamplat, in distributie s-au aflat destule chestii, asa ca am debutat cu fiertul oaselor la kukta cu un fir de sare. Separat am calit (nu calit, inabusit, stiti voi) urmatoarele vedete: morcov, telina, ardei gras, ceapa, cozi de patrunjel.

Am imprietenit supa de carne cu chestiile astea si am mai adaugat un dovlecel si o mana de legume congelate, ca au di tati.

Finala mare a fost, cum zicea bunica, diresu, am dires cu zeama de varza, roz chilotiu in prima faza.

Slide2

Apoi cu oua zbuciumate, nu de tara, normale, de la magazin.

Slide3

Si dupa ce am stins focul am pus si o legatura de leustean si una de patrunjel, cam anemice fura, dar asta e piata in ziua de azi, ce e ieftin e anemic.

Bai, iesi o zama, sa dai cu caciula in Casi.

Slide4

Stiu ca nu e mare reteta, ca oricine stie asa o banalitate, dar jurnalul meu de bucatarie trebuie mentinut la zi, da?

rororo

7 gânduri despre &8222;Ciorba de porc – varianta deasa&8221;

  1. Ce clare ti-au iesit pozele, cred ca este buna calda , fierbinte, dar un pahar de zeama de aceea de varza as bea si eu !

  2. Sa stii ca nu-s deloc conforme realitatii in general pozele mele, mereu bate lumina anarhic. De buna, e buna, mi-am batut joc de silueta cu ea, carnea aia de porc de pe oase, fiarta, e geniala. Mi-a mai ramas, ma gandeam sa imi fac numai carne fiarta cu mujdei dar as fi prea poarca 😀

  3. Mi-a fost ca e prea sarata zama, dar nu s-a nimerit sa fie, ori ce am tot degustat eu numai saraturi de la o vreme, ceea ce nu e indicat in cazul in care vrei sa fii sanatos. Da, buna, am crezut ca a iesit prea multa, dar nu a fo sa fie.

Lasă un răspuns

