Pregatiri pentru Craciun si Revelion

Cum va spuneam in postarea anterioara, s-au intamplat niste chestii naspa, parte si din vina mea, ca nu am fost cuminte, dar parte si din vina unui diagnostic tampit, ma rog, nu mai intram in amanunte.

Nu o sa va spun ce NU am voie sa mananc ci ce am voie. Fara sare (hai, un miligram pe zi, merge), fara proteine (hai, odata pe luna, merge, dar mai des nu, ca am voie lactate), lactate, cum spuneam, zemuri strecurate de legume si cateva chestii care nu fermenteaza, dar nici sa se digere greu, adica orez spre deloc, gen.

Asa ca am inceput in tromba cu o supa din tot ce am avut prin congelator si prin camara, strecurata, am pastrat morcovii, restul a mancat Casi, am pus putin ulei de masline, basta.

Slide1

Mi-am facut apoi o salata de cartof. In putina supa ramasa am fiert un cartof raiat marunt, pana a scazut apa.

Slide2

Am amestecat cu iaurt si putina smantana (am o cutie de terminat si de grasimi mi s-a spus doar sa nu exagerez, o lingurita de smantana nu omoara pe nimeni) si am presarat oregano. Cartofii fara sare is cam naspa, dar asa foame imi era, ca aia in doua zile si o noapte in spital mi-au dat doar o lingurita de branza, ca mi s-a parut o mancare de lux.

Slide3

Apoi, satula de ceai si apa si apa si ceai, cum fructe si legume crude nu am voie (nu ca as manca, dar merele imi plac) am facut, pararaaam, compot de mere, zahar e voie (fix ce nu imi place mie).

Slide4

Si astazi, ei da, supa finala. De dovlecel si morcov si atata. Am inabusit nitel legumele (nu calit, nu prajit) cu un varf de cutit de sare, e drept).

Slide5

Am pus apa si asta e.

Slide6

In final am pus in castronelele mele de papusi sa degust cate o lingura din varianta simpla si doua imbunatatite.

Slide7

Cu trei paste, adica trei paste, sa nu cimva sa ma ingras 😀

Slide8

Si cu putin iaurt (am uitat de smantana aia).

Slide9

In afara de faptul ca ma gandesc ce salata de „boeuf” o sa imi fac de sarbatori, cel mai nasol e ca in carciumi nu as avea ce sa cer, hai, poate un kiept de pui din an in secol sau cartofi fierti si vin cu iaurtul in geanta. Dar daca e de mers la un chinezesc, arabesc, vietnamez, italienesc??? Asta e singura mea drama, ca boala se invinge sau se mentine, din pacate dureaza mult mai mult ca data trecuta, mama ma-sii.

Era sa uit sa va arat starea vremii din geam, dimineata chiciura, pe urma o dadu in ploaie, pe urma a nins cat sa zic, 10 minute, ceata, stop pe frana, iara nori, iara zapada, acu venii de unde venii, chiciura.

Cine a transmis starea vremii? Mozzarella.

Slide10

rororo

8 gânduri despre &8222;Pregatiri pentru Craciun si Revelion&8221;

  1. ntz, multa fibram greu digerabil. da nu mi-ai zis ce pui in ele daca nu pui ciuperci? ca as putea face si sa nu mananc foaia, sa fac o craticioara cu cateva cu orez si morcov

    desi, fara nici un condiment si fara sare, orez cu morcov pot sa imi fac si fara forma de sarmale si gata.

  2. Pingback: Cina cea de taina « Aphextwinz's Blog
  3. mie imi plac sarmalele cu soia granule,legume si orez in foi de vita-o nebunie!multa sanatate doamna dana pentru d-voastra si pentru rororo!

Lasă un comentariu