Fasole, cartofi, carnati proaspeti

Am venit, am trecut la bucatareala. Scotocind prin frigider si camara am realizat aceasta mareata reteta. Trebuia sa scap de o fasole nenorocita rau, chit ca arata bine.

Are o coaja groasa, ca bobul (nu memetu), trebuie luata la dezghiocat, mama ei si pe urma fie nu e fiarta fie se face fleasca, asa ca am combinat-o si bine am facut ca buna a iesit.

Asadar va trebuie carnati proaspeti (de care vreti), fasole (fiarta separat, deci merge si conserva), cartofi, suc/pasta de rosii, ce aveti in batatura, ceapa, usturoi, dafin, ardei iute, cimbru, piper boabe. Intai am inabusit in extrem de putin ulei carnatii si ceapa si usturoiul. Carnatii mei au lasat si ei zeama (au fost de oaie cu vita).

Se adauga cartofii, condimentele si apa, sa acopere. La final se pune fasolea (la mine ce a mai ramas din ea) gata fiarta si sucul de rosii.

Aoleu cum merge cu muraturi, e foarte satioasa, recomand portii mici. Ocazie cu care va anunt ca au iesit impecabili gogosarii pusi cum am zis la capitolul cu gogosarii 🙂

hard roc aleluia

Un gând despre &8222;Fasole, cartofi, carnati proaspeti&8221;

  1. Pingback: Colectia de carnati « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu