Krumpirschmorre

Reteta unui domn Peter din bavaria. Reteta asta, desi foarte simpla, este delicioasa, este unicat (cel putin pentru mine in forma aceasta) si este o mostra de bucatarie svabeasca pe care nu am gasit-o in nici o carte.

Avem nevoie de ceva cartofi fierti (2-3) pe care ii vom rade sau zdrobi, faina (a mea e cica bio, de aia e mai inchisa la culoare, am luat-o de-aia asa, sa vaz si eu ce este, cu greu am scapat de ea), sare si piper. Si ulei pentru prajit.

diapozitiv19

Zdrobim sau radem cartofii, dupa chef, adaugam faina si sare si piper si amestecam bine de tot.

diapozitiv27

Trantim maglavaisul in tigaia cu putin ulei (de masline e ideal) si prajim amestecand si zdrobind si maruntind si fredonand „ein zwei polizei”.

diapozitiv35

Cand s-a rumenit zdrobeala este numai buna de mancat, domnul Peter spune ca ii trebuie ceva iaurt si zahar, eu am pus smantana si zahar si are gust de papanasi. Nemaipomenit. Mulshumeshc Peter.

diapozitiv42

2 gânduri despre &8222;Krumpirschmorre&8221;

  1. Pingback: Clatite din albusuri | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu