Tarta (si) cu ceapa

Pentru ca, nu e asa, idei putine dar fixe. De data asta am folosit un aluat fraged (pate brisee marca lui Auchan).

Slide12

Pe asta am facut-o tot cam ca pe cealalta, pe aluatul dat cu sare si piper am pus ceapa felii.

Slide13

Am bagat la copt timp in care am facut un amestec (liezon, da?) din oua, smantana, oregano si busuioc.

Slide14

Cand era copt aluatul pe jumatate am scos-o si am adaugat, rosii, masline, felii de gouda (era la cutia milei, gouda de la Delaco, nasol, nu face nici jumatate de pret).Slide15

Am acoperit cu „sosul” de ou, am mai presarat niste branza cu mucegai si am dat iar la cuptor.

Slide16

Et voila.

Slide17

Foarte bun aluatul fraged, ramane fraged, crocant, subtire.

Slide18

Ca idee, am iesit cu fetele la La Barca (nu am mai fost de mult, micii buni, atmosfera misto, gratarul talpa, bafta Casandrei) si scurt de tot la Dristor Kebab, cel din Tineretului, la o saorma de vita si un airan.

Tot la Auchan am gasit bascute cu branza, amintiri din copilarie.

rororo

Lasă un comentariu