Ultimele potoale din 2013

Astea sunt tot adunate in ultimele zile, intra cam toate la categoria „cheful zilei” desi cred ca unele pot fi considerate retete, supa in mod cert da, best of the best, ca filmul.

Slide1

Oricum, pasul unu a fost, dupa ce am primit iar cadou de la mos niste banuti, sa imi fac o aprovizionare, ca batea vantul in frigider, am nimerit o zi in care nu era coada la stefania si am spart milionul pe:

Slide2

Am congelat majoritatea chestiilor, am dat casandrei o bucata de coada de vaca si una de rasol, crude si, pohta a fost cu carnati si fleica (de regim, nu?).

Slide3

Excelenti carnatii picanti.

Slide4

Am copt toate cu putin vin de beci de Salajean si pe fleica am pus pesto din ala de al meu, mai mult usturoi decat busuioc. Frageda si fleica, am avut bulan la porci zilele astea, ca am nimerit si niste talpi de cateva ori.

Slide5

Ca sa indulcesc atata carnaraie, am facut salata de cruditati, varianta simpla: am cumparat telina si morcov gata rase de la Billa, e un leu si ceva o cutiuta, de o pofta, merita.

Slide6

Cum tot ma tin sa bat raceala, cu pesto ala usturoiat am imbracat si niste paste, bune, desi nu inteleg unde e ardeiul iute din ele si sunt si cam nesarate, dar se pot drege.

Slide7

Acum sa va zic despre supa de pui, am facut-o aproape la fel ca pe supa de vita. A iesit mult mai buna de pui. Am pus gramada trei bucati de spate de pui, ceapa, morcov, pastarnac, telina, ardei gras, ardei iute (nu e iute nici ala), o lingura de pesto, sare si boabe de piper szechuan.

Slide8

Le-am lasat la cuptor la foc mic, sa caramelizeze glucida, cat timp, amu depinde cat vreti sa fie de coapte. Pe urma am pus apa si am feirt molcom la foc mic. A iesit nitel cam colorata, ca le-am rumenit binisor, dar gust, divin. Prima serie am mancat ca in prima poza, cu paste, patrunjel si ardei iute, a doua, cu paste si pecorino.

Slide9

De acum incolo numai asa o sa fac supele, e diferenta mare de gust, miros, de toate, ce mai.

Si ultima pohta de final de an a fost un sanwich baban, cu pita toast (nu stiu ce mi-a venit, ca mie nu imi place de obicei painea toast). In care am indesat un ou facut omleta, bacon fript crocant, salata verde, salata de cruditati si unt (pe paine). Si tare buna pofta.

Slide10

Amu stiu ca nu se pot considera retete resturile astea de final de an, dar supa, recomand din inima sa o incercati asa, cu carnea si legumele coapte. E de vis.

Hai la anu’ si la multi ani.

rororo

1

6 gânduri despre &8222;Ultimele potoale din 2013&8221;

  1. La multi ani buni!
    2014 sa-ti aduca sanatate si dragoste linistita in inima ta !
    Fiind atata timp departe de casa si de sotul meu, imi dau seama in fiecare zi cat de mult imi lipsesc lucrurile simple ale vietii in comun timp de 30 de ani ! Ma intorc cat de curand pot!
    Spune-i Casandrei ca are un loc aparte in sufletul meu !
    Cu drag, Vio.

  2. Multi ani sanatosi si tie Vio, te pupam si te rororo si sa sanatatea la purtator macar cat sa mai facem odata o Barca, la un snitel de porc.

    Te pup cu si mai mult drag.

  3. Pingback: Un soi de Pho | Aphex

Lasă un comentariu