Supa de radacinoase si ciuperci cu sacchettini

A iesit ceva misto, ideea de a face ceva cu saculetii aia cu trufe (ma rog, cate trufe, o sa vedeti, dar na) ma bantuia de aseara, avui vise cu ce merge gustul, ma sucii, ma invartii, asa ca episodul unu a fost supa asta.

Slide1

V-am zis ca am dat iama in Lidl, hotarata sa nu cheltui mai mult de un milion, nu am rzistat in fata standului cu morcovi chilotzii, il luai si eu pe al mai mare sa il fac in fel si chip.

Slide2

Cam batraior, dar ne-am descurcat.

Slide3

Si cum aveam chef nebun de trufe, dar de unde trufe, remuneratie ioc, am agatat pastele astea si nu am facut rau, desi …

Slide4

… contin numai tampenii, trufe 0.24% (ma intreb cum au ajuns fix la cifra asta). Dar au gust bun, arata bine, vorba aia, it must be a duck.

Slide5

Amu daca ma intrebati de reteta, o sa radeti, am fiert pastele separat si in alta ulcica am fiert cubulete de morcov violet, normal, telina si pastarnac, cu sare, plus o ciuperca feliata. Si atata.

Slide6

Stiam ca va ramane mov zeama, dar nu m-am asteptat sa iasa asa frumoasa.

Slide7

Gustul e fix cum mi-am imaginat, zeama de radacinoase completeaza perfect aroma (cam prea tare) a umpluturii pastelor, efectiv aluneca pe esofag in vale dand o senzatie de confort si balsam stomacal (sunt o poeta, ce muschii mei).

Slide8

Singura chestie care nu isi face simtita prezenta din punct de vedere gustativ, e ciuperca fiarta cu radacinoasele, asa ca am luat-o ca element de decor, dar restul, m-a satisfacut pe deplin. Era sa uit, la final am pus si ulei de masline din ala extra ma-sa, ca inca mai am stocuri plus putin pecorino, o adiere.

Slide9

rororo

5 gânduri despre &8222;Supa de radacinoase si ciuperci cu sacchettini&8221;

  1. Mamaaaaa, nu ma mai dau dusa de aici! Imi plac morcovii aia, m-am dat cu ei, dar nu mi-a trecut prin cap sa fac supa, i-am pus la cuptor cu una bucata pui.
    Procentul ala e miraculos, probabil au pus o jumatate de ciuperca pentru toate pastele 😀 Dar, deh, trufele-s scumpe.

  2. Gustul e OK, chit ca nu-s ce trebuie, dar nu suntem la chef de chef sau cum se mai dau pe la TV emisiuni. Foarte misto in supa, isi pastreaza mai misto culoarea zama decat daca fierbi sfecla. Mai am trei sferturi de morcov, o parte il chinezesc, sunt hotarata, o parte il fac dupa ideea ta, nu am pui dar am niste oase de porc, sigur iese ceva decadent 🙂

  3. Arata in orice caz frumos, pe aici ( in orice caz prin marketurile pe care apuc eu sa le vad pe dinauntru) nu au aparut morcovii astia rosii….nu am mai mancat supa de mult timp iar, acum realizez…

  4. Pingback: Omleta colorata | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu