Gustarele

Nu stiu altii cum sunt, dar eu am fost cu pohtele si am avut chef fix de asta:

Slide1

Altii au amintiri din copilarie cu multe chestii legate de slana si carnati, eu am cu autoservirea de la Inter, ma fascinau rulourile de sunca (sunca-sunca) umplute cu salata de boeuf si nu mai tin minte ce in aspic. Si pe vremea aia se facea aspicul, nu se cumparau granule. Plus ca nu erau preturi intangibile, asa ca imi mai luam din an in paste rulou de sunca umplut cu salata de boeuf.

Acum sa trec la pateurile noastre, ca vazusem cateva dracii pe net si am zis sa le execut cu ce aveam in dotare.

Slide2

Da, nu e bio, nu e sanatos, ma doare la apasare. Crenvustii in aluat ii prevazusem, astia de la Mega chiar bunicei, decenti fata de altii, dar pe mine ma interesa sa fac pateurile umplute cu carnat proaspat.

Slide3

Am impachetat, am sigilat si am taiat.

Slide4

Nu aratau prea bine, de fapt am fost foarte dezamagita de aluatul Clever, drept e ca e la jumatate de pret fata de Bella dar nu merita compromisul, amu daca tot il aveam nu era sa il arunc.

Slide5

Si, cum va spuneam, vazusem pe net o dracie, hop si eu, asa ca am facut si un mega pateu cu capacul ciuruit cu un pix.

Slide6

Pix care nu a mai putut fi reconstituit si recuperat, ca tot aluatul ala a ramas acolo, nu e corect, in pozele vazute de mine se folosisera si bulinele.

Oricum mie mi-a iesit caterpilaru’ asta.

Slide7

Mi-au placut alea cu carnat proaspat desi cam taricele, crenvustii au cam explodat pana s-a copt aluatul asta dar au mers.

Slide8

Productia aproximativa la hectar:

Slide9

Si pentru ca le-am uns cu ou batut amestecat cu iaurt, mi-a ramas ou si pateurile le pastram pentru mers la caluti, mi-am facut un sandwich dintr-un rest de boeuf, omleta si pateu din ala fara E-uri care nu e rau deloc.

Slide10

In schimb urmatoarea gustarica e cu E-uri ca aveam chef de parizer pane. Pe care l-am bagat intr-un sanwich in care am pus si cascaval care s-a topit pe parizerul fierbinte si am garnisit cu o salata luata de la Lidl de curiozitate, cu sparanghel si sunca, cu E-uri toate, nu recomand …

Slide11

Dar, cum zicea Confucius, daca e pohta, e pohta, ce lipsa mea de muschi.

Am dus gustarele si la caluti, morcovi, astia o ard vegan rau de tot.

Slide12

rororo

11 gânduri despre &8222;Gustarele&8221;

  1. Imi place modalitatea de ciuruire 🙂 Mie cel mai tare imi e pofta de un parizer din ala romanesc, care se topeste in gura si miroase a usturoi de n-ai probleme cu vampirii vreo doi ani. Nici nu ma intereseaza ce are in compozitie, dar sa fie asa mult, felia groasa pe o bucata de paine calda, nici macar taiata, rupta direct, fara mila.

  2. O da, sa vezi ce iti fac romancele plecate afara care nu-s ca romancele din tara si tocmau urla ca noi romanii, nu ei romanii, putim a usturoi, mvaaai ce ai scos din tine :))) Fara caterinca, rar se gaseste parizer bun ca pe vremuri, eu tot incerc, am aceeasi pofta ca tine.

  3. Nu-i nimic mai sanatos decat mirosul de usturoi! Zau asa! In plus trebuie sa se simta ca venim de pe langa Transilvania, poate scap de intrebarile stupide :)))) Iar eu sincera sa fiu prefer sa fiu asociata mirosului de usturoi (nu renunt la mujdei in ruptul capului, ba ii corup si pe francezii din jurul meu) decat celui de ceapa.

  4. Tot fara caterinca, ultima data cand am ajuns prin tara mi s-a spus sa-mi pun pofta in cui ca nu se mai gaseste parizer cu usturoi, pentru ca cica miroase maganizul a usturoi si se supara cucoanele. Cum poti domne sa te superi pe mirosul asta?!

  5. Pe mine ma seaca auslanderii carora le pute tot. Ala de usturoi crud sau de ceapa cruda, treaca mearga, dar ala din supa de usturoi? WTF??? Nu miroase nici daca vrei inadins mai rau ca ala de mici regurgitati in metrou.

  6. Amandoua mirosurile sunt oribile, ala de ceapa e mai oribil decat de cel de usturoi, depinde de ceapa, unele cepe lasa si un gust oribil in gura a doua zi, dar nu toate.
    Cel mai oribil salam/parizer cu miros de usturoi, de la ala si mie mi se face rau, se da intotdeauna pe zborurile cu companii unguresti, ieftine, cand desface lumea sandwichul ti se face instant rau, de fiecare data, miroase fix asa ca un salam de ala cu usturoi de calitate extra inferioara anii 1980, groaznic este, nu stiu de unde il cumpara ca daca cauti asa ceva in comerrt nu gasesti nici sa dai cu tunul. Cred ca-s bun de pizza :)))))))) salamul ala.

    Acum adevarul este ca daca mananca TOTI din casa nu simti atat de tare, daca mananca numai unul…este cam nasol, am mancat eu o data un peste in piata , afumat cu ceapa, baaaaaaaaai, in viata mea nu mai mananc asa ceva, am mirosit exact ca un cadavru , serios, nici eu nu ma mai suportam, la un moment dat am ras de ne-am tavalit pe jos asa tare miroaseam ( si de la peste bah) , am jurat solemn ca NU mai mananc asa ceva niciodata.

    In Olanda nu prea poti manca usturoi ca te miroase lumea imediat din pacate, noi mai mancam…adevarul este ca eu am observat ca exista si mai multe feluri de usturoi, unele sunt mai blande nu miroase asa, si-a bagat taica-meu in ciorba niste usturoi o data….nu stiu ce usturoi era ala ca pana si mie mi s-a facut rau….era mai mic asa, cateii mai mici, habar nu am ce soi, eu iau de asta cu cateii mai imensi si miroase dar daca mananci cu masura ( 2 catei maxim) a doua zi nu mai mirosi ( cred…) chiar asa daca te speli pe dinti, faci dus si mananci ceva sau bei lapte. In schimb am observat ca daca bei cola :)))))))))))) nu mai mirosi a doua zi. Eu nu am baut o data, sotul da, eu a doua zi inca simteam usturoi in gura si el nu….:)))))))))))

    Foarte faina este prima poza !

  7. Apropos de foietajul acela, nu cumva este cu margarina, eu gasesc cu margarina si cu unt si cel cu margarina nu creste asa bine ca cel cu unt, cel cu unt se coace mai frumos, dar scrie pe ele: facut cu margarina sau facut cu unt.
    Bine ca mi-am adus aminte de foietaj sa il si trec pe lista de cumparaturi acum sa am si eu in casa in vacanta asta de iarna+ sarbatori de sf de an.

  8. O ce chestie ! aici scrie mare pe pachet : foiataj cu unt sau foietaj cu margartina si costa la fel ( au acelasi pret).
    Am facut o data singura aluat de foietaj, acum mai multi ani, pentru niste placinte cu mere, a iesit destul de gros dar cel mai bun la textura ( se topea in gura, m-am mirat fff tare ca mi-a iesit asa) mancfat de mine vreodata, am undeva reteta scrisa, tin minte ca l-am impaturit si intins de multe ori, oricum se poate face si acasa destul de simplu , costa doar timp …dar iese !

Lasă un răspuns

