Porumb mexican a la Yandira

Reteta asta e de aici:

Porumb mexican

Cum ati vazut, numai retete nu fac in ultima vreme, ca ma bucur de chestiile simple adunate de pe tarabe sau de pe te miri unde. Porumbul si painea de ieri de la targ au fost doua chestii nemaipomenit de bune. Vazusem reteta Yandirei, o doamna care locuieste de mult in Mexic, am zis sa o incerc, nu o fi foc, asa ca v-o zic si voua. Cu mentiunea ca e o chestie care mi-a placut mai mult decat multe combinatii de gusturi, chit ca e simpla rau.

Asadar se fierbe porumbul.

Cum? In apa bre, iaca la ei.

Se unge cu maioneza.

Se presara cu iutica.

Se tavaleste prin branza. Yandira nu a spus de care, eu am pus telemea de oaie nitel sarata si mai moale.

Bai pe cuvant, macar de curiozitate incercati cu o bucatica de porumb, e belea.

Si tot va ziceam de painea aia, scumpa, dar merita, nici asta nu e reteta, dar trebuie sa vedeti pita de la firma aia Chocolat si nu ezitati sa dati un banut in plus daca puteti, merita. Doar am fript-o intr-o tigaie de sacrificiu.

Si am uns-o cu o branza luata din calatorie, Tomini condimentata in ulei. Si i-am pus si rosii si niste busuioc din geam. Ala trebuie musai sacrificat curand.

Ma iertati pentru asa non-retete dar combinatia porumbmaionezabranza trebuie incercata, la fel si pita aia de la Chocolat, asa ca daca nu v-ati suparat ca alte idei nu va dau, hard roc aleluia.

6 gânduri despre &8222;Porumb mexican a la Yandira&8221;

  1. Pingback: Salajean burger « Aphextwinz's Blog
  2. expolez=extrapolez. Greseala din cauza de manichiura nefacuta! Maine o sa fie remediata si aceasta groaznica problema :d (mvaaaai, sunt o spam-eriță, trec la colț!)

  3. Pingback: Idei de vara « Aphextwinz's Blog
  4. Pingback: Supa de cartofi cu porumb « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu