Clatite cu ciuperci

Am avut pofta, am facut. Am dat si tun, ciuperci cu doi lei caserola la Kaufland la cutia milei, pe acolo sa tot bantui. Scuzati pozele dar cand e bezna nu am chef de ikebane.

Clatitele le-am facut simplu de tot, oua, faina, putina sare, lapte.

Pentru umplutura am inabusit ceapa si usturoi, apoi am pus si ciupercile tocate, plus putin vin, am lasat sa scada toata zeama si sa se raceasca. Am amestecat cu smantana, patrunjel, ceapa verde, piper, pecorino (aia am in plus, aia pun).

Le-am umplut si le-am lasat in pace.

In momentul foamei le-am pus niste cascaval si le-am dat la foc mare la cuptor.

Am mai incercat o poza.

Si am mancat.

Apropos de centura neagra la cumparaciuni (e drept, contra vointei mele am ceva timp liber in plus, deci mai bantui), am gasit cotlet dezosat la, stati bine jos, da? – 9 lei si ceva kilogramul.

Combinatia castigatoare, gratar pe langa cartofi (fierti, rasi, amestecati cu branza si fripti nitel in cratita sau salata cu ceapa marinata si masline).

Lasă un comentariu