La Soupe aux choux

Daca ati vazut filmul stiti despre ce vorbesc, acea supa de varza cu care Louis de Funes cucereste extraterestrii, careia ii face o descriere nemaipomenita si, pe care, de cand am vazut-o in oala aceea mare din care ii pune in sufertas lui La Denrée sau pe care o serveste din marea supiera alb cu albastru in care pune dumicati dintr-o paine mare, taraneasca, mi-am propus sa o fac. Si sa arate fix ca in film. Si a iesit.

Slide7

Da, in film nu e rosia, e drept. Dar chiar imi statea in cale. Ce am facut ca Louis de Funes, care la un moment dat tranteste chestii in minunata oala cu supa, am taiat varza intai in sferturi si pe urma in bucati mari.

Slide8

Ce am identificat de cate ori punea cu polonicul magnifica fiertura (care poate parea laturi, posibil, dar mie teribila pofta imi facea filmul ala), niste morcovi taiati mari si bucatele de carne, cazaturi. Asa ca am pus si eu, morcov, albitura, ardei si niste bucatele de carne de porc, de fapt oase cu o adiere de carne plus o codita, voiam sa iasa zeama aceea, da. Ceapa nu vazui in film, nu am pus.

Slide9

De fiert, am fiert-o la oala cu presiune, afara sunt inca jde mii de grade. Si am fript niste pita pe flacara, nu are cum semana cu painea frantuzului, doar o imita. Si da, e buna.

Slide10

Cateva imagini din film, posibil sa fie intreg pe yotube, nu am cautat.

In rest, ca in fiecare vara din abundenta gradinilor (altora) am primit niste dovlecioi.

Slide11

Si am facut o saramura de dovlecioi, lejera, cu mujdei cu otet si verdeata.

Slide12

Si putina supa de rosii, de o pofta.

Slide13

Si o garnitura de carnati, come si dice, un dish cu orez, ou, branza si tomato frito (e saptamana iberica la Lidl).

Slide14

Si am mai facut un schizo kitty.

Această prezentare necesită JavaScript.

Si in rest, bordurile roz la scarmanat, calul lui Carol plus o ciocanitoare preocupata de scobit un pom.

rororo

Un gând despre &8222;La Soupe aux choux&8221;

  1. Pingback: Nu chiar biscuiti cu Cheddar si altele | Aphex

Lasă un răspuns

