I Hate Myself For Loving You

Ziua si obsesia. Bai mi-a ramas mintea la niste oua ochiuri impecabile, nu ca nu ati sti toti sa faceti niste oua ochiuri impecabile, sunny side up, dar erau foarte, foarte, foarte proaspete, din comert, rar am vazut asa oua misto. Nu stiu daca v-ati prins (desi am observat ca omniscienta e la loc de cinste pe net), dar nu prea se vede cand oul e proaspat, indiferent cu ce se lauda ambalajul, ca e gaina hranita corect, ca e lasata sa vada lumina zilei, ca paste. Daca e fortata sa dea doua – trei oua pe zi, oricat de proaspat e oul, albusul e tot apos.

Ei bine, astea aveau albus ca la ouale de tara, galbenusul normal, dar albusul cu toate trei salazurile distincte, au iesit niste ochiuri o frumusete. Pe care le-am prajit, dar nu le-am mancat.

Ei bine, numai oua am visat, ochiuri, fierte, de toate. Cum m-am trezit, doua chestii am avut in cap, un MD (nu am stat de oul meu imperfect sa se faca perfect, foameeeee):

Slide1

… si melodia asta, nu imi dau seama de ce fix asta, dar o mormaiam obsesiv.

Afara e frig si urat asa ca poate scapa si Marea Neagra de prea multe gunoaie si marea de oameni de acolo o sa bea organizat in carciumi, ca a imbogateasca propetarii de locuri de pierzanie, iupiaei.

rororo

5 gânduri despre &8222;I Hate Myself For Loving You&8221;

  1. nu rad, alea nu erau foarte portocalii, am avzut si foarte portocalii, cica le baga colorant in mancare, ca alea portocalii la galbenus erau si cele mai ieftine.

  2. Da mai, e frig! Acum o luna cand am cautat inghetat …asa in doru lelii cate grade vor fi de ziua mea si am vazut 11° am zis ca-s creitini aia. Nu mai…sunt geniali. Maine sunt 11° si ploua cu fulgere… As scrie ce parere am, dar pe urma ma bagi la spam..
    Altfel si mie imi plac de mor galbenusurile. Dar nu cred ca am mancat vreodata adevarate. Adica nah, imi place sa cred ca proveneau de la o gaina totusi…dar nu stiu ce a halit aia. Poate sobo. Da’ tot imi plac.
    Imi place tipa care canta :D. Adica cum canta. Fereasca sfantul, n-am vrut sa se inteleaga altceva… 😛

Lasă un răspuns

