Gingiumingiu

Inainte de o prea matinala urare, va mai aminteati ce va spuneam legat de nebunia cauzata de plecarea la mare de joi, de soferii de weekend care taie bukalele in doua?

Nu reiau povestea, dar cele de la link la puterea a zecea aplicati-le legat de (Viesparule, iarta-ma, omoara-ma, dar la tine m-am gandit cand m-am abtinut de la injuraturi grave legate de genitorii calaretilor moderni) motociclistii care banaresc vinerea seara pe bulevarde, in drum spre mare sau ba. Am dat doua claxoane!!! Io, anti-claxon driver, doua!!!!! Prapaditii nu realizeaza cat sunt de expusi cand se joaca, vorba aia pe care o stiti, cu fundu’ gol in fata … stiti voi. Pentru ca exista posibilitatea ca sa fie si soferi neatenti sau, cazul meu, obositi, cu reflexele mai moi asa, cand incep ei sa insire toate benzile ca sa stea de vorba si sa bata cuba. Iar pe unul l-am ratat la mustata ca a intors capul cu tot cu ghidon. Doamne fereste.

Altfel e de bine, pe bulevard spre mine, adica in drum spre mare, radare ascunse bine. Bagati mare, e prima oara cand tin cu capetele de creta si nu cu soferii.

Acum legat de gingiumingiu, sa incepem cu o minunata urare de dimineata unei zile lungi, anume:

Slide1

O rugaminte pentru cei cu idei gingase, avem doi rataciti care cauta nume. Doi plantzi. Da, da, ca de cand cu pluralele astea de m-au zapacit de cap, am decis io ca sunt plantzi, ca daca ar fi plante ar fi femei si nu-s, unu’ e rozmarin, deci masculin, altul cimbrisor, idem. Deci nu am idee ce nume sa dau celor doi plantzi noi.

Slide1

Am si gatit gingiumingiu, normal, pai a trecut vreo zi sub soare fara ceva bun de bagat la ghiozdan?

Slide2

Galbenus pentru Vladen.

Slide3

Slide4

Se anunta o zi plina si nu, dragii mei care ma iubeste, nu cred ca, indiferent de starea lucrurilor o sa incep vreo postare cu: „stiu ca v-a fost dor de mine, nu am mai scris de mult, am fost foarte ocupata, nu am mai stiut ce sa gatesc”. Din contra, am fost foarte ocupata pe alocuri deosebit si ingrozitor de foarte, motiv in plus ca sa va arat chestii, zic eu, misto, dragute, chiar daca implica doar un galbenus si o friptana. Ptiu ca am uitat sa pozez friptana.

Va dorim un sfarsit de saptamana impecabil si, daca sunteti la mare: de ce?

rororo

6 gânduri despre &8222;Gingiumingiu&8221;

  1. Haaaa! Am multe de spus! Intai ce e aia „gingiumingiu” (luat cu copy/paste sa stii, inca ma chinui sa pronunt dracia)!
    Apoi…mi-ai facut o foame crunta cu galbenusul ala, fir-ar, ca fata doarme si eu galbenusuri nu stiu sa fac si nu vreau sa incerc sa fac (am facut o data si am aruncat tigaia + am avut o portie de umilinta de la bunica romanca a familiei, povestit desigur pe blog :P). Deci trebuie sa astept. Dar cum am avut spirite zburdalnice in casa ma indoiesc ca se trezeste prea devreme…
    Apoi aripioarele alea mi-au dat o gaura in suflet. Sunt mort dupa aripioare, Alinuta (carnetelul) stie bine :D. Din nou, nu stiu sa fac si nici nu cred ca avem (e pui dar varianta ciozvarte).
    Eu propuneam ca nume Nelu si Fane. Au mutre de asa ceva. Nici n-am ezitat!

  2. gingiumingiu e un termen pentru tot felul de rahatisuri, cacatele, chestii diverse, multe si marunte, prostioare.

    imposibil sa nu stii sa faci aripioare care, in varianta de balta, a mai simpla, se amesteca pur si simplu cu tot felul de … gingiumingiu si se lasa la cuptor. auzi, aripioarele sunt o problema pentru ditamai inginerul? cere de ziua ta un pui din ala mutant cu multiple aripioare cum stie kadia sa faca, am vazut eu 😀

    le pun azi etichete daca nu uit iar sa iau markerul, deci nelu si fane sa fie.

  3. Mi-am cumparat si eu un „buchet” de ardei de astia azi ca tot am vazut la tine, i-am pus asa ca tine in „vaza” pe masa, asa frumos arata :D.
    Mai luasem ieri unul si am luat azi un buchet intreg caci imi place amestecat cu masline, feta, usturoi si putina rosie si cu paine langa, asa….de ciugulit, iese ceva bun .Si sanatos.

  4. Hai mai Vlad …pana si Micha stie sa isi faca ou ochi ( bine in aia ceramica 😛 ), pune in tigaia ceramica (ca ai) o lingurita (lingurita nu lingura da? ) de unt (unt nu margarina, unt din lapte nu din plante) si cand s-a topit (la foc mic) sparge ouale in tigaie si lasa-le la foc mic la prajit cca 3 minute (la foc mic) pana sunt facute. Stinge focul, asteapta vreo 15 secunde si scoate-le cu o paleta ( de plastic) pe farfurie. Gata.

  5. Eu am venit din Olanda cu ardei. Si cu ciuperci. Si cu sparanghel. De fapt cate nu au vazut bagajele mele 😀

    Nu ii da minute, ca e in functie de aragaz, la al meu la foc mic trei minute se arde. Mai si azi imi iesise un ou ochi deosebit si, ma-sa in cur, am uitat sa il pozez.

Lasă un răspuns

