Green fish & Chips

Unii o sa spuie ca e urat, nu e urat deloc, e putintel verde. Oricum initial voiam sa fac o prajitura verde, dar am luat un spanac care era deja cu sos (de fapt niste amidon si smantana in el), plus ca intre timp imi venise de peste si usturoi, dar si de spanac cu usturoi si de niste cartofi prajiti si … a iesit asta.

slide17

Mai intai am facut spanacul, puteti considera ca de la zero, cu smantana si amidonul vietii, ce am mai pus in plus, niste condimente indiene (un masala mix) si, fireste, usturoi. Am pasat fin si am lasat sa se raceasca.

Pestele, cod de felul sau, cica de Alaska, era deja filetat, deci l-am trecut prin faina. Si apoi prin amestec facut din ou, faina si piure de spanac. Si l-am prajit.

slide18

Verde, verde. Bun? Bun.
slide19

Imi stricasem cheful cu niste pizza luata congelata, bai, mereu zic ca nu mai iau, ma jur pe rosu, pe grena, pe mustata cainelui, tot ma mananca. Gata, e ultima data, nu mai iau, e naspa (asta cica e din saptamana mexicana de la Lidl).

slide22

 

Si ca sa ne mentinem verzi, iaca si niste paste (trottole care au si spanac in tricolorul lor) cu broccoli si sos cremos facut din branza cu mucegai (Saint Augur) topita in frisca lichida. Si cu nitel unt. A, da. Si putin parmezan.

slide23slide24

 

De prin oras, bai, mereu  imi place in weekend sa ajung prin zona Pipera, e efectiv imagine de „ghost town”, ce mai puteti observa, daca in poze e soare, in timpul zilelor de la finalul saptamanii vremea s-a jucat cu ploaie, lapovita si ceata, e foarte capricioasa.

Am scos si o castana la adoptat si mi-am rupt pingelele masinii in zone rezidentiale bucurestene, foarte multa lipsa de bun simt in multe zone noi, jaf, varza, drumurile sunt praf, cai de acces infime, inguste, pericol social multe zone noi.

 

Nu uitati sa dati pe poze pentru slide show, in cazul in care va intereseaza, fireste.

 

rororo