Cladiri in ploaie

Cu o anume treaba am ajuns pe strada Nicolae Filipescu. Si cum am iesit sa fumez o tigara, m-am plimbat cativa pasi si am pozat niste cladiri care imi plac. Interul e pozat din masina, de aia e miscat, dar imi place de mor cladirea, restul, cum le-am prins asa, prin ploaie, umbrela, tigara, arhitectura frumoasa.

Pe strada respectiva, ca nu e niciun secret, am fost la OK Medica, am ramas placut impresionata de cadrele medicale si de conditii, e drept, nu e „gratis” ca la stat, dar este incomparabil.

Slide1

Slide2

Slide3

Slide4

Slide5

Slide6

Slide7

Slide8

Si inca doua chestii misto, de cand nu am mai gasit bunatatea asta (asa e daca umbli teleleu dupa medici).

Slide9

Plus reteta, se fura din supa de vita a cainelui (facuta din oase bune de vita cu multe legume), se adauga parmezan, o lingura de fasole (din conserva), usturoi pisat, busuioc si muuult piper. Rezulta o supa numai buna sa incalzeasca dupa atata ploaie si vant.

Slide10

Atata pentru azi, luna zoster mai are putin si se incheie si revenim la oile noastre.

rororo

Lasă un comentariu