Poze

Facebook nu ma mai lasa sa urc poze, sa imi deschid conturi, sa nimic, sa vedem cat mai dureaza pana ii apuca spuma si pe wordpress.

Slide1

Slide2

Slide3

Primele trei poze sunt cu chefuri, urmatoarele cu alt gen de chefuri si da, ma pis pe feisbuci de cand a aparut, azi ma re-pis.

Slide4

Slide5

Slide6

In ultimele trei poze sunt stropitoare in lucru, una e gata, una mai are.

rororo

4 gânduri despre &8222;Poze&8221;

  1. Scuze , dar cand am zis ca n-ai toate tiglele pe casa , chiar am avut dreptate :))🙂 . Ma poti lua tovaras la actiunea de pe FB . Eu n-am FB , chiar daca-mi trebuie maxim ptr ceva …
    Tare clare si luminoase pozele🙂

  2. Eu musai sa am FB, chit ca nu sunt cu chestii trendi, dar musai sa vad ce fac caii „mei” si anunturi de joabe, plus vorbit gratis in strainatate, ca daca as vorbi de pe telefon s-ar chema ca am castigat la loto si nu e cazul.

Lasă un răspuns

