Romanisme

Ca in reclama aia la lactate proaste, prea bun, incepem cu ceva ce face aproape oricune, mai ales gospodacele ocupate, se face singur, e bun. Bine, la mine a fost motivatia atat a poftei (ca nu am mai facut de nu stiu cand) cat si a pretului, ca era un petreus la reducere.

Slide1

Pe cartofi am pus doar sare si piper ca trag restul de la pui. Peste, pe domnul, fara piept, ca ala nu iese taman bine la cuptor si poate fi folosit si la altele.

Pe pui am pus unt amestecat cu garam masala si l-am dat o tura la cuptor, dupa ce a dat semne ca se face, l-am uns cu mujdei cu busuioc, am pus si rozmarin pe cartofi.

Slide2

L-am redat focului, timp in care am mancat pe o masea.

Slide3

Petreusul s-a rumenit, l-am mai uns din cand in cand cu fondul format (n.m. daca vad vreodata pompa din aia de sos, e utila). Ce a fost in plus am pus intr-o cana, zeama aia aromata care devine gelatinoasa, concentratul, pentru altceva, o sa va arat.

pui cu cartofi

Si asta a fost tot, pohta ce am pohtit.

Slide5

Fondul ramas, mujediul cu busuioc si suc de rosii, pararam, baza pentru supa de ardei umpluti, ca in rest chiar nimic nu i-a mai trebuit, foarte misto, daca as tine minte toate „retetele” ar fi tare, lasa ca poate le tine minte netul pentru mine.

Slide6

Ultima pohta in imagini de azi, fasole cu carnati si castraveti murati, cum ziceam, romanisme. In pregatire, sarmalute si un carnat strecurat in varza, cand or fi gata daca ii dau si o mamaiga ramanem pe plaiuri carpatine, ma rog, ragatene in cazul meu.

Slide7

Zile de toamna blande si linistite, mancaruri de casa, banale, stare de bine si rororo va doresc.

Un gând despre &8222;Romanisme&8221;

Lasă un răspuns

