Za dacs cam from za tracs

Adica, dupa caz, dacii provin din traci sau ratele de la camioane (licenta poetica, Iliescu). In spatiul carpato-danubiano-pontic trebuie sa ai grija cum esti. Bine, nu vorbim musai de net, pe net nu se pune, nu bei, nu fumezi, esti tanar, frumos, destept, citit, ai o armata de copii pe care ii cresti bio, un sot iubitor, care in umbra iti face cadouri, te iubeste si iti umple contul (a se citi dupa imaginatie ultima chestie) in timp ce tu stai cu fetele la taclale si te mai si prefaci ca muncesti la un job oarecare.

Nu va suna cunoscut? Nici mie (ca in bancul cu bulu bulu).

Ma amuzam cu iubirea mea cu ochii verzi de un blog, peste toate am mai citit si un comentariu de-al lui Vladen, legat de betivi si ma gandeam eu asa (nu e leapsa decat daca va tine, ca nu le pun punctual).

Va trazneste gura lumii daca alegeti o cariera de lup singuratic, eventual cu sex accidental sau in grup. Daca nu faceti un numar de x copii, minim y (nu musai cu un grec de la i-grec), nasol. Nu conteaza de ce nu aveti copii, doamnelor, domnisoarelor, domnilor, duduilor. Medical, psihopupu, ca asa a fost sa fie sau blabla. Nu aveti, mucles ca nu stiti ce greu e sa plateasca sotul bona pe care o concediati ca nu se potriveste la culoarea canapelei si varsta bunicii.

Aveti? Cum, numai unul? Daca aveti cati cadreaza, nu e la scoala dubluve? Si daca da, cate kile a avut tortul roz chilotiu? Ca al nostru a fost mai mare si pe deasupra si bio plus incadrat in petrecere tematica, conform normelor postului TV cu reclame la telepublicitate.

Sincer, va spun, ca mai naspa e sa intrati in gasca celor care o au cu plozii ca nu mai scapati, orice le dati sau faceti nu e suficient de bun, oricat v-ati chinuit sa il faceti, nu e la fel de grav, oricum o dati, nu sunteti la fel ca celelalte martire care va iau la unghii (astea sunt sub impulsul celor citite pe un blog pe care poate o sa vi-l arat, sa vedem ce zice amore mio, daca da din pleata blonda si dn ochii verzi afirmativ).

Nu va temeti ca nici daca sunteti paria, posesori de caini sau pisici nu scapati. Nu e rasa y, sau bagabontul lor e mai bun decat al vostru, medicul cutare e cel mai tare si acolo e ca in razboi. Va trebuie musai sampon sa wash and go.

Am luat-o descrescator, am inceput cu alea mai spinoase, copii, caini, barbati (in general femeile pe bloguri nu vorbesc decat laudativ, ce sa zica, na). Sa incercati sa vorbiti despre ce mai posedati sau construiti. Case, masini, motoare. Noo, se stie sigur de pe siteul macacpevoi.com ca aia de pe urinezperestul.ro dau date false, precis BMW e mai bun ca mertanul, linux bate windoze si in general, Bruce Lee il bate pe Van Damme.

Si ma gandeam eu abrupt, ca o concluzie la putinele chestii insirate mai sus, daca nu cumva natura, ca sa nu mai dea o pandemie, a dat oamenilor gandire in plus. Sa se lupte ‘telectual pana iese tuturor pe nas, sa uite de chestiuni primordiale (da, stiu, pana si primordialele sunt mai jmekere la altii, marea lui e mai buna ca marea ta si muntele se caca pe mare).

Si, uitandu-ma la Tom si Jerry am ajuns la o concluzie clara. E zapaceala frate, ia de la bogati sa dai la saraci (daca le dai nu mai sunt saraci, ce faci, le iei inapoi? eu numesc asta dilema robinhudiana) ca sa dai bine la lume, prefa-te ca esti ce e in trend, chit ca numai adevar nu graieste tasta pacatosului, pierde vremea pe net, ca sa iti creezi o autoimagine. Si da, persoanele de fata se exclud, m-am amuzat legat de un site cu emigranti in tenerife, crescut bio si alte angarale si ma manca sa scriu o tirada inainte de … inainte de.

Si azi am mai mancat si crenvusti, ca sa nu va las fara poze. Am comis-o, homo internautus urinat in ventum.

Slide3

Imi e dor de Amsterdam.

rororo

Musaca de legume – cea mai simpla varianta

As fi zis cea mai buna, sanatoasa, simpla, dar o sa spuneti ca asa isi lauda fiecare marfa. Ei, pe pariu ca daca o sa o faceti cum va arat eu, o poate face pana si Casi, atat e de simplu, o sa va laudati si voi. Dar nu impartasiti soacrei secretul, lasati-o pe ea sa trudeasca traditional.

Slide1

Hai sa va zic cum am ars-o eu netraditional. O sa imi spuneti probabil ca e de fapt un ghiveci cu carne sau un ratatouille asisderea, posibil sa aveti dreptate, eu tot musaca ii spun. Exceptand vinetele care, dupa ce au stat la scurs cu sare au fost facute pe gratar cu putin ulei, pentru ca voiam sa le congelez, absolut nici un ingredient nu a suferit preparare termica inaintea montarii.

Nici vinetele nu au nevoie, dar eu deja le gadilasem.

E vara, avem nevoie de legume de sezon pentru straturi, plus de nesezon, de aia. Deci cartofi, dovlecel, vinete, taiate rondele (vinetele sarate si scurse, da?), ardei gras taiat fasii, rosii taiate cum vreti voi.

Pentru umplutura amestecam carne tocata (amestec, de preferat) cu sare, piper, morcov ras fin si ceapa tocata marunt.

Montam straturi dupa cum urmeaza: cartof, vanata, carnea (nivelam totul, apasand cu incredere), ardei gras, resturi de cartof si vanata, daca v-au ramas ascundeti sub ultimul strat de dovlecei. La final se pun rosiile felii sau cum vreti.

In plus am mai pus o cutie de rosii tocate si apa cat sa traca de doua degete de tot montajul si am dat cu capac la cuptor la foc mic.

Slide1

Ar fi un dezavantaj, trebuie lasata sa zaca mult, la foc mic, pentru a iesi asa zemoasa (allah damn it, is so juicy). Dar avantaj bonus, in afara de faptul ca nu mai stam sa pazim tigaia ca sa prajim, fierbem, tocam, pisam, calim, e ca nu trebuie stat in bucatarie, se face in legea ei, eu am fost la cumparaturi cat a stat ea la cuptor.

Se taie daca e nitel racorita, perfect. Sigur, daca aveti emotii ii puteti altoi un clasic sos alb sau amestec de oua cu ce vreti voi, inainte de a o termina, dar pe cuvant ca eu cred ca ar fi pacat.

Slide2

O sa ziceti ca e prea simplu, nu se poate sa iasa buna daca nu e chinuita. Incercati dragi tovarasi, incercati si pe urma huliti.

Slide2

Ar fi mers cu un vin rece…

Fara cea mai mica umbra de caterinca, e una din cele mai misto musacale, de mult voiam sa o fac asa, la plezneala, cu riscul de a iesi ceva infiorator de urat, dar nu a fost sa fie. Nu e singurul fel de mancare la care ma intreb de ce cel care a inventat reteta a considerat ca e nevoie de atat de multa munca. Zacuta lejer, nu numai ca imprumuta aromele si se topesc toate in legea lor, ca mirosul si gustul nu au de suferit, dar e si mai dietetica, pe cuvant de fost purtator de pampoane si bentita.

Cine nu ma crede, mai am dovezi (nu ca in reclama, nu fiti d’aia).

rororo