Nimicuri

Ca sa fiu in randul lumii, mi-am facut brad. Daca il dau jos de pe scaun imi ajunge maxim pana la genunchi. Suficient. Sub el am pus si „cozonacul”. Tot ca sa fiu in randul lumii am luat un panettone de 100g deci avem si cozonac.

Slide1

Vecinii mei, oameni seriosi.

Slide2

A venit si mosu iarasi.

Slide3

Am exact in cap ce imi cumpar, mi-a ramas mintea la doua chestii din Lidl, ajunsesem sa le visez noaptea, asa ca maine, „reteta” de paste daca tot a venit mosu 😀

Pana atunci, cand cica mai am dezlegare la una-alta, adica nu e foc daca manc paste si orez, dar sa nu exagerez, merge si pita cu branza la gratar.

Slide4

Si, cu ultima tura din supa mov, am tras o cana de supa cu taitei instant (am mai pus sos de soia si ulei de susan, nu plicurile alea).

Slide5

Nu se vede in poza, ca era tarziu in noapte, dar tot mov chilotziu este.

Si cam atata, maine, paste si sarmale, dupa care, apa, paie si bataie.

rororo

4 gânduri despre &8222;Nimicuri&8221;

  1. Este foarte dragut ! ( eu nu am deloc pom). Ha ha vecinii …nu sunt pasari pe acolo care sa fure carnatii aia ?

    Supa aia e cu taitei de aia din orez ?

  2. Vad ca nu ii fura, cred ca nu stiu ciorile si pescarusii ce e atarnat, uite ca nu m-am gandit pana acum, sunt o droaie de pasari.

    Nu, sunt taitei instant din pachetele Ramen.

  3. Pe aici pasarile sunt extrem de agresive, iti fura painea din mana serios, mai ales pescarusii aia sau cum se numesc, care fac si sunete ciudate, agresivi, dar eu pe strada multe ciori sau corbi , habar nu am , aia fura totul, nu pot sa imi las mancarea sa se raceasca afara in curte ca vin sa isi bage ciocul sa fure. Ma mir ca nu ii iau pasarile carnatii aia, serios !

    Nu stiu taiteii aia, credeam ca sunt taitei de aia ca in plicurile alea de supa chinezesti, aia banuiesc ca sunt din faina de orez facuti.

    Brad de asta ca al tau au si pe aici foarte multi, asa mic. Sau mai nou e moda fara brad doar ceva schelet metalic sau de lemn impodobit cu luminite.
    Sau doar luminite sau o farfurile cu globuri, lumanare si beteala pe masa.

  4. din aia sunt taiteii, dar nu-s din faina de orez

    si la mine eplin de pescarusi, dar din aia mari, nu au abilitatea sa ia de la geamuri. sunt ciori, corbii, grauri, ciocanitori, sticleti, dar nu stiu de ce nu se dau la carnati. la paine nu vin pe pervaz decat vrabiile si gugustiucii.

    moda aia cu bradul ne-brad o stiu de zeci de ani, din hartie, ziare, schelete, cornete, artistice de nu se poate. si costa si mult daca nu le faci tu. numai pe la corporatii sau anume carciumi sau hotele ma impiedicai de ele. mie nu imi plac.

Lasă un comentariu